Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

W
Utrustning vilken bom och tum brukar man ha på welshmountain? vet att det är klurigt att veta men killen är av normal typ, 120 cm hög, dock har...
Svar
3
· Visningar
961
Senast: Wanilj
·
E
Utrustning Funderar på regntäcke sommartid, att ha när det öser ner dygnet runt typ. Har två stycken helt ofodrade regntäcken som jag annars... 2
Svar
21
· Visningar
4 858
Senast: Egonson
·
C
Utrustning ...av dom här?: Acavallo pad 1 Acavallo pad 2 eller... Map action? Vilken av dessa föredrar ni, eller...
Svar
17
· Visningar
1 399
Senast: C_V_B
·
Utrustning Har ett par fälttävlansskydd med en logga som ser ut som 2 st schackpjäser, löparen tror jag det är, ser ut som ett hästhuvud, som står...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: Secondhand
·
Utrustning Är Albion bara för plattare ryggar, eller kan det funka på en häst med lite takigare rygg också? (Som förmodligen kommer muskla på sig...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: pemma
·
Utrustning Jag vill köpa en sprillans ny transport, men inte så himla stor som alla de nya jag hittar överallt...:( Jag kör bara ponny just nu...
Svar
12
· Visningar
1 445
Senast: simpan
·
Utrustning Jag ska köpa en dressyrsadel och är så himla sugen på en Stübben Maestoso :d vad passar den för slags hästar? Har även gluttat lite på... 2
Svar
39
· Visningar
2 213
Senast: Lord Owen
·
Utrustning köper folk begagnade schabrak? :o jag skulle aldrig göra det men har gått igenom alla hästsaker jag har hemma nu och kommit fram till... 2
Svar
30
· Visningar
3 005
Senast: Vannie
·
Utrustning Behöver skaffa ett bra svettäcke inför sommaren, och har hittat två på Hööks, men jag vet int vilket som kan vara bäst. Någon som...
Svar
13
· Visningar
1 233
Senast: Huntress
·
E
Utrustning Finns det nån som har provad Grandeurpad'en med knästöd (www.stallvra.com? Vad är erfarenheterna? Har en FreeForm och tycker ibland jag...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: ehtrod
·
P
Utrustning Min ridskola har nyligen bytt instruktör och jag märkte idag att han använder achen av...någon anledning på alla hästarna i hoppning...
Svar
5
· Visningar
931
Senast: Nessan
·
Utrustning har köpt ny sadel, men den glider lätt fram speciellt i hoppning, då min häst inte ha ngn manke... Min tränare tipsade om förgjord... 2
Svar
24
· Visningar
2 072
Utrustning Min specialbeställda Star Trekk Endurance lämnar Gotland idag! :banana: Ooooh, vad spännande det ska bli. Micke på Kaupre var mycket...
Svar
14
· Visningar
1 001
Utrustning Ska köpa en munkorg/betesmask till min häst inför sommaren. Någon som har erfarenhet av Börjes modell? Eller någon annan som är bra? Den...
Svar
6
· Visningar
1 003
Senast: mumin
·
S
Utrustning Vet någon vad "RAMBO SUPREME" från Horseware kostar? Något att ha, det tjockaste 460 g? Var finns de att köpa? :bump: Var kan man se...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: solglimt
·
Utrustning :bump: :bump: :bump: Ett Bucastäcke ! Camelfärgat. :) Borde väll passa bra på min fuxa? Beställde från Stigsbergs...
Svar
13
· Visningar
1 114
M
Utrustning Ni som har jackor fr Kingsland, hur är dom i storlekar?
Svar
6
· Visningar
1 176
Senast: Lollan
·
Utrustning Jag har en häst som är rätt bred över ryggen. Han är väldigt "platt". Jag har provat några vida sadlar, men ingen har haft rätt form på...
Svar
5
· Visningar
1 013
R
Utrustning Har en stübben rex allroundsadel som säljaren sa har normal bomvidd, är det samma sak som bomvidd 30? Är normal bomvidd alltid 30...
Svar
4
· Visningar
865
Utrustning Det skrivs hela tiden att man kan bredda sin Passier-sadel antingen hos Ingdams eller på fabriken i Tyskland. Är det någon som har...
Svar
7
· Visningar
1 709

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka