Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning JApp så lyder frågan, är det dags? Jag köpte en dressyrsadel som var bredare än vad min häst var i det läget, för att han skulle kunna... 2
Svar
24
· Visningar
1 945
C
Utrustning har en liten kille på 4,5 år som verkligen HATAR att ha transportskydd på sej, är inte direkt glad överhuvudtaget att ha något på benet... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 857
Senast: Maran
·
N
Utrustning Min häst har stora hålrum vid manken, så sadeln ser ut att vara alldeles för stor där, i övrigt verkar den passa. Finns det nått man kan... 2
Svar
20
· Visningar
1 475
Senast: Notorius
·
Utrustning St-Endurance Thell special! Här kommer de första bilderna på min nya sadel. De är lite gråa pga dåligt ljus. Från ena sidan...
Svar
7
· Visningar
765
Senast: mahlmt
·
N
Utrustning Hur stor är bomvidd 34? Vid eller normal eller smal? Vilken sorts rygg passar den på?
Svar
8
· Visningar
1 236
·
P
Utrustning Ja jag får väl delge er att jag köpt en häst till nu :banana: Så nu e jag ju i värsta shoppartagen här ;) Det jag behöver tips på...
Svar
11
· Visningar
1 075
·
Utrustning Idag mätte jag sadeln jag har hemma(globusen 34 i bommen) o jag får fram att den är 104.5 grader, min häst har jag mätt till 107 grader...
Svar
8
· Visningar
864
Senast: Centaur
·
C
Utrustning Hästen jag rider har en tendens att bli stark på uteritter, framförallt när jag ska galoppera, vilket naturligtvis inte är bra. Hon... 2 3
Svar
47
· Visningar
9 191
Senast: Mumin69
·
M
Utrustning :rofl: Är det viktigt att häst och ryttare matchar varandra i utrustningen? 2 3
Svar
40
· Visningar
2 336
·
Utrustning Vilka tyglar använder ni och varför gillar ni just dem? Gärna bilder :D 2
Svar
30
· Visningar
1 715
Senast: magenta
·
E
Utrustning Letar efter ett brunt sidepull i läder med lädernos, storlek full-xfull. Nyansen av brun spelar inte så stor roll. Gärna inte över 600...
Svar
6
· Visningar
1 241
Senast: MadickenII
·
Utrustning Häromhelgen såg jag en tjej på tävlingen som hade ett så SJUKT snyggt träns, modell svindyrt.. Det var ett hoppträns, och så var det som... 2
Svar
30
· Visningar
2 030
Senast: The_grinch
·
H
Utrustning jag undrar om dominus har någon allroundmoddel. har nämligen haft en dominus dressyr o den va jättebra. men jag har inte råd med både...
Svar
1
· Visningar
601
Senast: hampis
·
Utrustning finns det någon modell som passar ett sådant felkskapt ben :angel: Alla ridstövlar (dressyr) som jag hittar går upp i knävecket på mig...
Svar
5
· Visningar
1 023
Senast: Buttercup3
·
S
Utrustning provat en albion High Head (?) tycker den är bra och bred i midjan men inte riktigt perfekt... vad tycker ni om Isabell? är de breda i...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: apollo1
·
E
Utrustning Hej! jag har lite frågor angående hästbettet. 1. Vilka olika material kan man göra hästbett i? 2. Hur går det till när man...
Svar
3
· Visningar
2 306
Senast: Pazuzu
·
Utrustning nu har jag fått nog behöver hjälp att hitta en mkt kort sadel till en bred liten islänning. HELST bommlös hästen är ca 126 cm i mkh så... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 591
Senast: Gullan86
·
Utrustning Jag köpte nya DYRA ridstövlar o lämnar in dem hos skomakaren som butiken rekommenderar, för sulning. Jag frågar denne hur jag sköter...
Svar
1
· Visningar
950
Senast: Bison
·
Utrustning Här kommer bilder på min Globus när den ligger på min häst, hjälp nu, vad säger ni. Jag tycker inte det blir så bra. En bild på... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 047
Senast: Centaur
·
Utrustning Har precis köpt en dressyr sadel och upptäckte att jag kunde ha stiglädrena innanför kåpan, vilket jag trivs jättebra med. Men hur ska...
Svar
11
· Visningar
1 021
Senast: moonlightgarden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp med diarré?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈