Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Vilka benskydd ger bäst stötdämpning o stöd för leder o senor? Har bl.a tittat på Eskadron Pro-Active II och deras Gel-Tec skydd. Nån...
Svar
6
· Visningar
738
Senast: maisan
·
Utrustning ...ska pullback-nosgrimmor alltid vara så himla små för? Min häst har ett helt normalt huvud i full stl, men på båda Kieffer tränset och...
Svar
16
· Visningar
1 083
Senast: Matilda_o_Bonita
·
Utrustning Såg i en hästaffär att det fanns boots med tyngder i med olika mängd i. Någon som har erfarenhet av sådana? När/hur/varför använder...
Svar
2
· Visningar
690
Senast: miana
·
Utrustning tänkte höra om ni har några förslag på bett åt mig. jag har en 11årig arab. ursnäll & väldigt lättriden. han är känslig i munnan man...
Svar
6
· Visningar
879
E
Utrustning Om man har tabaccofärgad sadel+träns och svarta stövlar, vad ska man då ha för färg på kavaj, skjorta och ridbyxor till tävling tycker...
Svar
8
· Visningar
846
Senast: emelit
·
Utrustning Såg idag att jag har inga extrabroddar kvar. Tänkte beställa från Hööks men minns att någon här sagt att de inte är bra.. Så, vilka...
Svar
8
· Visningar
1 953
S
Utrustning På min tid, när det begav sig för 20-25 år sedan och jag mer eller mindre bodde i stall, hade man ofta en filt under stalltäcket när det...
Svar
2
· Visningar
631
Senast: Sóley
·
Utrustning Ni har väl inte missat att de har utförsäljning på ALLA hästsakerna där! Själv skulle jag bara köpa ett par tyglar men kom hem ett... 2 3
Svar
41
· Visningar
28 433
Senast: Juno
·
Utrustning Idag har jag också provat en Top Reiter bomlös. Den var mycket större än vad jag trodde och knä stöden var gigantiska :o... Den bryggade...
Svar
9
· Visningar
3 079
C
Utrustning vad tycker ni om halsförlängare?:bow: :bow: 2
Svar
21
· Visningar
1 581
Senast: Koppen
·
L
Utrustning Detta hittade jag på Henrikssons.. nån som vet om det finns i svart? :love:
Svar
17
· Visningar
1 461
Senast: Marika
·
R
Utrustning Behöver snabb information om ett antal olika bett. Mina kompisar sitter i Norge och tävlar för Sverige i landskampen i Hästteori, dom...
Svar
1
· Visningar
640
G
Utrustning Helskodda ridbyxor tycker jag är bäst.Dom är sköna och man får så bra gräpp i sadeln.:) men knäskodda är också sköna.Vad rider ni i?Jag... 2 3
Svar
57
· Visningar
2 993
Senast: guzzi my love
·
Utrustning Jag skall försäkra min nyinköpta hästransport. För ett tag sen så läste jag i en hästtidning om en tilläggsföräkring som man kunde...
Svar
9
· Visningar
914
Senast: mul
·
I
Utrustning Hej, Funderar att köpa en bomlös sadel nu till våren. Har mailat Torsion för en vecka sedan men inte fått svar. Hade tänkt mig en...
Svar
12
· Visningar
778
Senast: Egonson
·
Utrustning Har ni några förslag på dressyrsadel med bredare bom? ska ligga på nordsvensk bruks!
Svar
13
· Visningar
1 201
Utrustning Nu är jag så j-kla less!! :mad: På att behöva skrota foderhinkar stup i ett och köpa nya, som måste skrotas igen på kort tid. Jag ger... 2
Svar
33
· Visningar
4 062
Senast: Yossarian
·
E
Utrustning Någon som känner till om 32 är största bomvidden på både Stübben och M&N sadlarna? Har sökt o letat men har inte sett någonstans att det...
Svar
7
· Visningar
6 804
Utrustning Var och kollade på lite olika transporter igår och det verkar som Böckmann är det bästa alternativet för oss.. Men är lite osäker på om...
Svar
8
· Visningar
1 143
Senast: tinap
·
F
Utrustning Har blivit erbjuden en Fautras 2001 mod Provan, superskick för 4000 euro. Slâ till?
Svar
9
· Visningar
2 334
Senast: tinap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka