Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Hur är den, gentemot andra. Det är så dumt att sadlarna inte har samma system. Denna är "normal". Men vad är det då?? Det kan ju...
Svar
7
· Visningar
1 197
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Ska köpa ny sadel till pållen och funderar på en Wintec pro nånting.. De har luft istället för ullstoppning. Men jag kan inte bestämma...
Svar
1
· Visningar
958
Senast: susanne
·
H
Utrustning ...hur era schabrak/vojlokar ligger under sadeln (med eller utan padd), dvs. rakt bakifrån. Har ni några sådana bilder?
Svar
9
· Visningar
930
Senast: Helm
·
B
Utrustning ... men vilken sida skall vara upp?
Svar
8
· Visningar
1 224
Senast: bengall
·
Utrustning att hitta ett helt vanligt svart träns med pullarnosgrimma, silverspännen, vanligt pannband, inga färgade sömmar, BRA kvalitet...
Svar
4
· Visningar
756
Senast: Septicemia
·
J
Utrustning Ja... är det någon som kan/vet något om detta? 2
Svar
32
· Visningar
3 277
Utrustning Förra året red alla med remontgrimmor, mikmarbett, equilines blå och vita schabrak med e:et på ena sidan och hästarna på andra. Året... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 420
Senast: Zlatan
·
Utrustning Ja, vilka träns ska man egentligen ha i respektive gren? Vilket träns är snyggast att ha innom dressyren, tycker ni? Och vilket träns...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: Centaur
·
T
Utrustning Vad kostar frakten om man köper något från en privatperson i englad? Alltså t.ex ett träns? För det blir väl ingen tullavgft på det? :bump:
Svar
2
· Visningar
765
Senast: Sorbe
·
Utrustning jag har fått ett erbjudande att köpa en begangnad förbygel, det är en sån svart med grönt tjockt resår, för 200 kr. är det ett bra pris...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: Lozzan
·
Utrustning Jag har nu en Albion SLK hemma och provar men den är ju ganska dyr:angel: så jag funderar på dels hur lik den är K2'n samt hur K2 är i...
Svar
9
· Visningar
1 015
Senast: apocalypsen
·
B
Utrustning Hittade ingen liknande tråd när jag sökte :p Vad har ni för schabrak på tävling (storhäst-hoppning)? 2
Svar
37
· Visningar
3 213
Senast: dolce__g
·
F
Utrustning Vad har ni för benskydd vid hoppning? 2 3
Svar
58
· Visningar
4 106
Senast: Marwinette
·
Utrustning Inspirerad av minimaliin beslöt jag mej för att ta med kameran till stallet och fota häst + sadel litegrann. Nu är jag spänd och nyfiken... 2
Svar
27
· Visningar
1 930
Senast: mazariin
·
Utrustning Inte med elastiska alltså, har förstått att det är rent livsfarligt (eller åtminstone ben-farligt :angel: ), men med fleece? Ni som... 2
Svar
31
· Visningar
3 507
Senast: Han_naH
·
Utrustning Jag hoppas att detta inte räknas som en annons… Jag är nämligen på jakt efter återförsäljare/affärer med sådana sadlar i...
Svar
3
· Visningar
1 580
Senast: Grapewine
·
L
Utrustning Jag undrar vad ni folk där ute har för stövlar, alltså läderridstövlar då? Jag funderar på att köpa ett par och har provat königs. De är...
Svar
19
· Visningar
1 329
Senast: rocki
·
K
Utrustning vad har ni för erfarenhet av de? jag provade det idag på min ponny. tycker det gick bra. Han tyckte det nog de kändes lite skumt i...
Svar
4
· Visningar
1 089
Senast: karatefisken
·
Utrustning Ja, kan man ha heltäckande skydd bak? Sådana som t.ex. Equi-Guards nya i kevlar, eller de från Event/Hansbo. Det står ingenstans att de...
Svar
10
· Visningar
807
Senast: Chili
·
J
Utrustning från Jacson, finns det någon som har ett par sådana? Har hittat ett par till ett bra pris i en webbshop och jag funderar på att köpa mig...
Svar
3
· Visningar
1 452
Senast: just-me
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Födda-24