Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Hejsan! Min ridskolehäst har ett två delat bett som är stl 13 och det är för stort för honom. Pratade med hon som hade han förre mig...
Svar
5
· Visningar
877
T
Utrustning :)Min fråga är enkel! Finns det en Wintec dressyrsadel med bara en sadelgjordsstropp? och i så fall vad har man för sadelgjord till...
Svar
3
· Visningar
1 008
Senast: Tomaten
·
E
Utrustning ska skaffa en shettis och får lov att bygga till en box finns en redan med dörr men ingen långside vägg och mätt att det blir 261*200 är...
Svar
1
· Visningar
628
Senast: PrittePuff
·
Utrustning Idag gav mina stövlar upp! :cry: Så nu behöver jag ett par nya. Vart hittar man bra stövlar utan dragkedja och utan snörning i...
Svar
18
· Visningar
1 739
Senast: experten
·
H
Utrustning finns det att köpa mer?? i så fall vart? och görna en när butik eller en butik i skåne.. tack.. /M
Svar
6
· Visningar
1 168
Senast: Havregryn
·
Utrustning Nu ska ny sadel införskaffas, frågan är bara vad för någon ;) krav: * den ska vara skön att sitta i, gärna mjuk då jag lätt får ont...
Svar
13
· Visningar
1 038
Senast: Spider84
·
Utrustning Någon som vet vart man kan köpa eller beställa dem? Har haft min i sådär en 9 år nu så det börjar bli dags att byta :angel:
Svar
11
· Visningar
882
Senast: Foolish
·
Utrustning Oljerocken, är den ute nu? Jag ser den inte längre på ridtjejerna utan nu är det grön väst som gäller, där sömmarna är sydda i... 2
Svar
27
· Visningar
3 364
Senast: imrahil
·
I
Utrustning Hej, Har just varit på en 3 dgr tömkörningskurs med Lukas. Vi har haft ner till - 33 C ute men kunnat vara i ridhuset. Dock har...
Svar
18
· Visningar
2 568
Senast: apocalypsen
·
Utrustning Jag har ju några:angel: westernsadlar vars inköpspriser var runt 20.000-25.000:-. Några år på nacken nu men knappt använda eftersom de...
Svar
6
· Visningar
747
Senast: alazzi
·
H
Utrustning Av alla täcken jag har är det endast mitt vintertäcke som sitter som jutet på hästen. Resten är för tok för stora i bogen, blir... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 275
Senast: Milou75
·
Utrustning Vet att man kan göra det... Någon som vet hur man gör?! Har hööks lilla klippamskin (förvånansvärt bra!!) var kan man annars få tag...
Svar
11
· Visningar
4 082
Senast: Corina
·
Y
Utrustning bland dagens häst- och ryttarutrustning? Mina gissningar: *Sjuttielva täcken med hals på ALLA hästar *Bling-bling pannband... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 254
Senast: _diba
·
Utrustning Hej! Har ett problem med att få bort den hemska lukten av tjära. Hur får man bort doften om det råkat komma något på tex...
Svar
8
· Visningar
7 101
Senast: TheHunted
·
Utrustning Var i dag inne på First and Secound Häst här i Stockhom och hörde om de hade kvar Anky ridbyxor men till min stora förvåning hade de...
Svar
5
· Visningar
1 382
Senast: Sorbe
·
Utrustning Häromdagen la jag märke till att min häst tuggade väldigt mycket på bettet, och vi hade någon diskussion om detta i någon annan tråd om... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 673
Senast: mackan
·
C
Utrustning Jag ska köpa transport (beg) och funderar på om man ska satsa på något speciellt golv. Är det någon som har kunskap om det som kan tipsa...
Svar
1
· Visningar
577
Senast: mul
·
I
Utrustning jag är medryttare till ett arabiskt fullblod och ska snart köpa täcke och schabrak till honom . Vilken storlek tror ni att han har? Även...
Svar
7
· Visningar
1 655
I
Utrustning jag och min syster fick ett presentkort på en hoppsadel i julklapp och nu ska vi åka och prova ut en:) vilken storlek tum/vidd tror ni...
Svar
3
· Visningar
1 072
Senast: _breeze_
·
S
Utrustning Dags att uppdatera i en ny JW-hjälm. Har kikat lite på engelska hästsidor och sett att de kostar betydligt mindre där. Någon som har... 2
Svar
20
· Visningar
4 247
Senast: Anzzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Hingstvalsfunderingar 2025