Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Utrustning Det är så här att jag ska köpa en mörkbrun häst (svartliknande) och jag undrar vad ni tycker att jag ska köpa för färg på utrustningen...
Svar
4
· Visningar
738
Utrustning Hur stor är skillnaden?? Det skilljer bara en 200 kr på dom så man kanske lika väl kan ta en Celine om det inte är så stor...
Svar
8
· Visningar
1 333
Senast: Maran
·
P
Utrustning Jag blir tokig tror jag. Har efter många om och men nu kommit i väg med dotterns ponny och provat ut sadlear. Ponnyn är en maxad b... 2
Svar
34
· Visningar
2 310
B
Utrustning Jag ska nästa vecka flytta min ulliga lilla häst till ett nytt stall. Där kommer han att få stå i utebox, i all fall i ett litet tag...
Svar
7
· Visningar
881
Senast: Bubben91
·
Utrustning Tror eller ej men idag hittade jag en sadel som passade min häst. En PJ-Paul Jones. Någon här som har något att säga om den? Fick ett...
Svar
5
· Visningar
903
Senast: percival
·
Utrustning Ja, som det låter - har den underbara Barnsby AVG sadeln svängd eller rak bom? Förslag på dressyrsadlar med rak bom?
Svar
5
· Visningar
1 105
K
Utrustning Har varit och provat ut en sadel till min ponny nu !:banana: Fick provrida lite olika varianter men fastnade för en Morris&Nolan...
Svar
2
· Visningar
702
S
Utrustning Var hittar man bra herr ridbyxor ?? Börjes har ett par men gillar inte deras modell... Finns det något postorderföretag eller någon bra...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: Flying High
·
C
Utrustning vi ska köpa nya boots till min häst nu, för att han hade gummiboots innan o dom snurra uta hel*ete så han fick brännsår o shit.:( så nu...
Svar
16
· Visningar
963
Senast: crocket
·
Utrustning En häst ute på ridskolan jag praktiserade/'jobbade' på hade ibland knäskydd, funderar bara på om det finns knäskydd för häst eller de...
Svar
7
· Visningar
2 860
Senast: nexxa
·
Utrustning Finns det någon här som har den sadeln :confused: Är den jätteinriktad på bara hopp :crazy: eller kan man rida vanligt i den också...
Svar
10
· Visningar
975
Senast: Ynthe
·
B
Utrustning spinoff på "vad skrattar vi åt om 15-20 år".. Vad har vi uppfunnit i utrustningväg om 15-20 år som gör dagens "superviktiga utrusning"... 2
Svar
24
· Visningar
1 741
Senast: karatefisken
·
B
Utrustning Jag är Rejält sugen på att köpa en sån där hjälm i sammet som har läderspännen, men för att köpa en sådan (som sitter bra) verkar man få...
Svar
14
· Visningar
2 188
Senast: Beauty_Boss
·
G
Utrustning Hej, kan någon svara mig om det finns något register över stulna sadlar i Sverige? Hur ska jag kunna veta om den sadel jag tänker köpa...
Svar
6
· Visningar
2 752
Senast: Lollan
·
H
Utrustning Jag funderar lite på att köpa en lastbil istället för 3-hästarssläp, men går det öht att lasta 2 b- och 1 c-ponny i en B-kortslastbil...
Svar
4
· Visningar
1 040
Senast: Penny_Lane
·
A
Utrustning hästen är väldigt liten vid bogarna och alla täcken är för stora så dom åker bak hela tiden, och så kommet det massa avföring på det och...
Svar
5
· Visningar
1 817
Senast: mackan
·
M
Utrustning Är det nån som har det täcket?? Funderar på att köpa...då det verkligen lovar super täthet osv. Plus att det är 3års garanti. Men är...
Svar
18
· Visningar
1 203
Senast: AstonVilla
·
Utrustning Det finns många "ska" och "måste" när det gäller sadelutprovning, framför allt här på buke. Det ska vara på ett visst sätt mm. Folk... 2
Svar
26
· Visningar
2 657
Senast: Loppfrö
·
N
Utrustning Jag har problem med grimskaft som inte håller, eller rättare sagt hakar :crazy: Mina unghästar förstör grimskaft på löpande band... 2
Svar
28
· Visningar
2 988
Senast: Bubben91
·
M
Utrustning Som bekant håller ju inte reflexer hur länge som helst. Jag har precis köpt ett reflextäcke för att vi ska synas ännu bättre! Men det är...
Svar
3
· Visningar
1 175
Senast: Felway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka