Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning har letat efter dressyrträns ett bra tag utan att hitta vad jag egentligen söker men så var jag inne på calevo.com igår och såg helt...
Svar
16
· Visningar
6 660
H
Utrustning Vart köper man det? Jag skulle vilja ha reflextejp som ser ut typ som sån där gul plastig reflex som det är på de flesta reflexprylar...
Svar
8
· Visningar
5 034
Senast: HumleMumlan
·
D
Utrustning Har ett mröktbrunt träns. Och ett brunt pannband. Problemet är att pannbandet är mkt ljusare än själva tränset, så det ngn som har tips...
Svar
4
· Visningar
827
Utrustning Hej! Har en 2åring som jag tagit hem en Wintec åt och provat och som jag är helnöjd med. Men så upptäckte jag att det ju finns en del...
Svar
1
· Visningar
774
Senast: Novelette
·
Utrustning att hoppa över alltså. har börjat hoppa så smått och det är så roligt. Men fattig är jag och skulle vilja ha tips på enkla hinder och...
Svar
19
· Visningar
2 274
Senast: Septicemia
·
H
Utrustning Fick insperation att sy egen shabrak när jag såg en tråd här.. :bow: vill syyyyy nu.... så någon snäll människa som kan säga vad...
Svar
8
· Visningar
813
Senast: Havregryn
·
I
Utrustning Finns det någon som kan rekomendera en bra hoppsadel med mycket stöd för benen. Gärna utanpåliggande klossar.. Visa gärna med bilder. TACK
Svar
8
· Visningar
1 070
Senast: popeye
·
T
Utrustning ...med eller utan tungfrihet? Funderar på att prova rakt bett på pållen som är lite orolig i munnen, och de flesta raka bett på...
Svar
19
· Visningar
1 948
Senast: Tajjger_Reg
·
Utrustning Det finns ju en hel uppsjö av benskydd och jag funderar på när man ska använda de olika sorterna? Vad ska jag t ex ha för skydd till...
Svar
5
· Visningar
1 042
Senast: PrinceFair
·
L
Utrustning Var kan man köpa sådana? (gärna webshop) Jag menar stigbyglar med en bred fotplatta, gärna i mässing, lite dekorationer på dem kanske...
Svar
14
· Visningar
1 065
Senast: HannaZ
·
F
Utrustning Ahhh, äntligen! Fick tag i två täcken igår, varav ett är i storlek 65 och det andra är nog runt 70 :love: :love: :love: Har ingen...
Svar
19
· Visningar
2 565
Senast: Fjunet
·
K
Utrustning Någon som har några förslag på dressyrsadlar med vid, x-vid bom där bommen inte får vara för rak. Hur är Rööslin? Förslag på andra...
Svar
6
· Visningar
1 082
Senast: Centaur
·
Utrustning Grrr, allt försvann, får skriva igen.... Jo! Jag köpte ett regntäcke (svea-treadstone) förra året, och har inte använt det förrän nu...
Svar
3
· Visningar
1 090
Senast: Hannely
·
I
Utrustning Vad har ni för erfarenheter av att lasta brett eler helt utan mellanvägg? Min islänning har nästan enbart åkt baklänges i Böckmanns fina...
Svar
11
· Visningar
2 895
Utrustning Är det någon duktig människa som kan säga hur denna sadlen verkar ligga på min häst? Jag upplever att den trycker på honom...
Svar
8
· Visningar
1 052
Senast: Mósi
·
Utrustning Nån som vet var det finns? Buke har dragit in mig i matchningsträsket... :crazy: :D
Svar
5
· Visningar
859
Senast: Thera
·
Utrustning var på hästaffären i helgen o hittade en ny sadelsmörja som jag inte sett tidigare.. equality line kom den ifrån och de stod nått med...
Svar
8
· Visningar
1 093
Senast: helmer
·
Utrustning Det finns klippmaskiner för knappt 2 000 kr, t ex Oster och Max Moser (som Alexandra talar sig varm över)... Sen finns de i 4 000...
Svar
4
· Visningar
7 547
Senast: Chili
·
Utrustning Någon som har detta täcke? Kvalitet på fleecen? Hur sitter det i halsen, ser ju ut att vara högt o bra skuret, stämmer det? Tacksam för...
Svar
1
· Visningar
2 407
Senast: piggis_83
·
Utrustning Hej måste bara få fråga en sak. Om man har en sadel till salu en westernsadel ca 10kg +. Tycker ni att det är orimligt att jag som...
Svar
18
· Visningar
2 997
Senast: domino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka