Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

E
Utrustning Någon som har erfarenhet av sånt? Funderar på att köpa ett och skulle gärna vilja att någon kunde berätta lite om det. Är det bra eller...
Svar
3
· Visningar
6 642
Senast: joneya
·
B
Utrustning den på Börjes...erfarenheter? skitsadel? :confused:
Svar
8
· Visningar
922
Senast: beagle
·
B
Utrustning Vad kostar det ca. att stoppa om en sadel? Ena sadeln behöver justera bossorna. Och den andra behöver stoppas om(har hafft den i två år...
Svar
5
· Visningar
1 192
Senast: blondi3958
·
N
Utrustning Någon som vet om de finns att beskåda någon stans? :bow: Menar då främst sadeln men även det andra i hans märke!
Svar
3
· Visningar
747
Senast: _Peplis_
·
L
Utrustning Jag vet inte om jag ska köpa ett flugtäcke från Börjes till sommaren, då jag ska vara fodervärd hela sommaren. Skulle ni valt att ha...
Svar
5
· Visningar
1 017
Senast: palle
·
M
Utrustning Vad är det som är så bra med Back On Track?? :confused: :o har hört många som säjer att de är superbra men de kan inte förklara vad som...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 966
Senast: breccia
·
B
Utrustning Sadlar som liknar Kieffer, fast absolut inte Kieffer :crazy: Hästen passar Kieffer jättebra på, ryttaren är trött på att ha ont i rumpan...
Svar
7
· Visningar
1 035
Senast: breccia
·
Utrustning http://www.ryttartorget.se/index.php?module=photoshare&func=showimages&fid=17 Den är gammal och på vänstra kåpan finns ett skrivstils...
2
Svar
20
· Visningar
2 510
Senast: Thinkerbell
·
G
Utrustning GRIFFIN ROBERT WHITAKER SHOWJUMPER från h--ks ? som kan berätta om den är bra o.s.v. ? funderar på att köpa den till mitt kallblod...
Svar
2
· Visningar
645
Senast: pinky
·
B
Utrustning Ngn som har ngn passier, tänkte då mest på dressyrmodellerna? Har funderat på att köpa en passier Lenox? (stavas det så, eller Leonex?)...
Svar
5
· Visningar
1 804
Senast: HannaZ
·
Utrustning ..går det? Att alltså helt & hållet göra om sadeln på undersidan.. Bom & läder etc är i mycket fint skick.. Tacksam för svar!
Svar
7
· Visningar
1 602
Senast: Centaur
·
H
Utrustning ..vad har ni för erfarenhet? I och för sig så behöver man ju inte köpa just märket Sprenger, eftersom att det finns så många kopior till...
2
Svar
22
· Visningar
1 939
Senast: Nobell
·
P
Utrustning Hur mycket för långt upp sitter detta? 1. http://f1.pg.photos.yahoo.com/ph/xyz018/detail?.dir=/Micko04&.dnm=d9a7.jpg 2...
2
Svar
21
· Visningar
1 648
Senast: ostbiten
·
A
Utrustning -Graninge rider -Hansbostövel -Hööks läderridstövlar med snörning Vill ha ett par sköna allroundstövlar att använda på ridskolan. Kan...
Svar
9
· Visningar
1 078
Senast: mirage
·
Utrustning Finns det några stora nackdelar med att dra hästtransport med en automatväxlad bil? Har hittills bara dragit med manuellt växlad...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 873
Senast: Indiana_Jones
·
Utrustning vart finns dom att köpa? Vad fick ni betala för era?
Svar
8
· Visningar
2 124
Senast: Sudd
·
M
Utrustning Vad har man för grimskaft till en sån? Har hööks kvar sin med metallspänne? Är det bättre med en som enbart är av rep eller är det ingen...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: jojjo_blondin
·
N
Utrustning Någon som har förslag på snygga sådanna? Lägg gärna ut bild också! :bow:
Svar
12
· Visningar
1 367
Senast: Cockney
·
R
Utrustning Jag vet att det är jättesvårt att säga men ändå Vad finns det för hoppsadlar (pris spelar ingen större roll) som kan passa en ganska...
Svar
17
· Visningar
1 296
Utrustning Måste ha ett set höga transportskydd som man kan frakta hästen lååååååååångt med, utan att de halkar ner eller skaver. Några tips om...
2
Svar
22
· Visningar
1 541
Senast: _LeLLe89_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp