Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning vart finns dom att köpa? Vad fick ni betala för era?
Svar
8
· Visningar
2 124
Senast: Sudd
·
M
Utrustning Vad har man för grimskaft till en sån? Har hööks kvar sin med metallspänne? Är det bättre med en som enbart är av rep eller är det ingen...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: jojjo_blondin
·
N
Utrustning Någon som har förslag på snygga sådanna? Lägg gärna ut bild också! :bow:
Svar
12
· Visningar
1 368
Senast: Cockney
·
R
Utrustning Jag vet att det är jättesvårt att säga men ändå Vad finns det för hoppsadlar (pris spelar ingen större roll) som kan passa en ganska...
Svar
17
· Visningar
1 296
Utrustning Måste ha ett set höga transportskydd som man kan frakta hästen lååååååååångt med, utan att de halkar ner eller skaver. Några tips om...
2
Svar
22
· Visningar
1 542
Senast: _LeLLe89_
·
L
Utrustning Jag tror inte riktigt att jag lägger den här tråden rätt, men den flyttas väl annars!!! :D Jag hade gärna velat se bra bilder på era...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: Little_Chance
·
Utrustning Går det bra att transportera sto och föl i en "vanlig" tranport eller behöver de mer plats? Min transport är en boggi som är 10 cm...
Svar
4
· Visningar
976
Senast: LäderBjörn
·
Utrustning Mest intresserad av att få veta vad Griffin, Wintec, Lemetex & Hubertus passar på för ryggar..? men även andra märken kan vara...
Svar
13
· Visningar
2 951
Senast: sanwan
·
M
Utrustning FINNS det någonstans?? Jag menar alltså riktiga elastiska lindor och inte i fleece eller nått annat tjafs. Jag har letat och letat men...
Svar
13
· Visningar
1 236
Senast: suisyola
·
J
Utrustning Tänker vara lite mer precis i denna tråden. Ska köpa hoppsadel när pengar finns och undrar vad NI har för hoppsadlar? Har tittat...
Svar
5
· Visningar
1 000
Senast: Rhapsodie
·
Utrustning att ha under lindorna vid ridning. Var är bäst av Sånna i "filt" och sånna i bomull? Alltså skyddar bäst, stödjer bäst o.sv
Svar
4
· Visningar
788
Senast: suisyola
·
Utrustning Jag ska inom en snar framtid köpa ett regntäcke till pållen.. tips på märken?? Såklart ska det vara av bra kvalitet. Sedan måste jag...
Svar
9
· Visningar
1 075
Senast: piggis_83
·
O
Utrustning ahhh har kommit in i en rutiga ridbyxor period. letar gärner efter de perfekta.. har ni några tips på sådana som helst är...
2
Svar
22
· Visningar
1 505
Senast: breccia
·
T
Utrustning Var kan jg hitta tabaccofärgade gummityglar på nätet? Helst med vitt gummi, men jag överlever utan. Jättetacksam för svar!! :bow:
Svar
1
· Visningar
526
Senast: Peluso
·
Utrustning Jag börjar övningsköra innan månadsskiftet och har som mål att ha körkortet innan maj är slut, det beror ju lite på kötider och sånt för...
2
Svar
21
· Visningar
1 873
Senast: lil-sis
·
R
Utrustning Ni som har ridväst, vad har ni för märke? Jag ska köpa, prövade idag på Hööks men FY så flrskräckligt stela och obekväma de var. Vet...
Svar
5
· Visningar
1 112
Senast: _Peplis_
·
P
Utrustning Den "bruna" är den brun eller havanna? Eller annan färg?
Svar
4
· Visningar
830
Senast: Peluso
·
Utrustning Mina gamla cavallo har definitivt sett sina bästa dagar, tyvärr :( De är slitna, illa åtgågna, men de är fortfarande mina älskade...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: Zewz
·
Utrustning Hejpa! Ny här och slänger in en förvirrad fråga; köpte en "alfa-gel" pad och undrar nu om man lägger den mellan sadel och vojlock, under...
Svar
7
· Visningar
1 984
Senast: breccia
·
Utrustning sprund på kavajen (tävlar mest hopp) ? Ska man ha grå eller marin/mörkblå ? ser det heltokigt ut med svart IRH hjälm till ?
Svar
11
· Visningar
902
Senast: _Peplis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp