Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning på förbygel med martingal och bara en martingal undrar jag över ???? Vad är vettigast att skaffa ???
Svar
2
· Visningar
1 101
Senast: Millz
·
M
Utrustning Finns de inte längre? Har haft dojan som ridskor i x antal år, men kan inte hitta dem längre. På hööks hemsida hittar jag något som...
Svar
15
· Visningar
1 830
E
Utrustning Det har jag. Och tjockt hår :crazy: Därför är det svårt att hitta en ridhjälm som sitter bra. Hittils har jag bara haft Jofa...
Svar
9
· Visningar
3 548
O
Kan
Utrustning sadelmakare färga om sadeln?? den är brun...superful..men sååå bekväm.. :love: kan en sadelmakare göra den svart lr fin igen? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 208
Senast: _otursbarn_
·
Utrustning Jag vill ha ett åar senskydd (eller ev strykkappor) att ha när man rider ut, på min häst. Hon är liten stor häst (150), med smäckra ben...
2
Svar
26
· Visningar
3 050
Senast: Lydia
·
Utrustning Jag köpte en Sigma dressyrsadel på H**ks igår. Den är jätteskön att rida i och ligger bra på pållan. Det är en 16,5" med vid bom och jag...
2
Svar
27
· Visningar
4 881
Senast: sture
·
B
Utrustning Har köpt en nos grimma. När jag smörjde den blev den grå!Går det bort? har du vart med om något liknande?
Svar
4
· Visningar
1 269
Senast: chrisse
·
Utrustning Tänkte höra om ni har något bra tips på ett prisvärt ylletäcke. Funderar på att köpa ett till min häst då jag inte har något bra...
Svar
11
· Visningar
2 937
Senast: suisyola
·
B
Utrustning har 2 folksam shabrak, ett dressyr O ett hopp som är från HJ-s, dom är super bra. Har dock ej använt dem så mycket. Har även haft till...
Svar
3
· Visningar
1 264
Senast: _LeLLe89_
·
B
Utrustning negativt/positivt? aldrig hört talas om förrän nu då jag läste annonser.
Svar
2
· Visningar
1 250
Senast: Melle
·
B
Utrustning Ska sälja min nuvarande sadel. Den är allround modell (vet ej bomvidd men tror den är vid..hur kan jag ta reda på det mer exakt?) 17"...
Svar
2
· Visningar
1 179
Senast: **BORTTAGEN**
·
R
Utrustning Någom som kan förklara hur det här bettet fungerar lite närmare :).
Svar
8
· Visningar
1 816
Senast: svea
·
S
Utrustning kan man sätta ny färg på sin lädersadel? min ena sadel börjar se lite nött ut på vissa ställen och jag vill ha den svart och fin igen...
Svar
10
· Visningar
2 316
Senast: X_tremless
·
M
Utrustning Fodervärden har tvättat mitt nya vintertäcke (andas täcke) i tvättmaskinen med vanligt tvättmedel. Med andra ord, det läcker som det som...
Svar
5
· Visningar
1 456
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning hur ser man om sadeln passar hästen man har? jag har aldrig tidigare behövt veta det eftersom jag bara ridit på ridskola och hästen jag...
Svar
5
· Visningar
1 471
Senast: cili
·
N
Utrustning Har noen her kjøpt haflingersadel fra www.haflinger-shop.de? Jeg har en venninne som vurderer det. De selger en forholdsvis billig...
Svar
2
· Visningar
1 767
Senast: GoddessOfLove
·
S
Utrustning Någon här som har erfarenhet av denna sadel? Jag har en kompis som provat massor med sadlar (både billiga och dyra), men som till sist...
Svar
11
· Visningar
4 319
Senast: Sidney
·
T
Utrustning Det fanns en jättebra sida som handlar om dessa sadlar. Med även beg. sadlar av detta märke. Är de möjligtvis någon här som har den...
Svar
2
· Visningar
1 846
Senast: Turbis
·
B
Utrustning Är det bra att rida med boots på vintern, när hästen är broddad? Gummiboots eller neoprenboots? Har sett många gummiboots som gått...
Svar
4
· Visningar
1 717
Senast: vendelay
·
A
Utrustning Vad är bäst att köpa när det gäller dressyrsadel? En ny av ett billigare märke eller en bättre begagnad märkessadel? Prisklassen jag...
Svar
4
· Visningar
1 427
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp