Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning hej! nån som har erfarenhet av dessa stövlar? behöver nya "hemmastövlar" (dressyr) och tänkte beställa dom här. Petrie har ju också en...
Svar
0
· Visningar
932
Senast: Sophia_86
·
Utrustning är på gång att köpa ny bomfri sadel har kollat runt på de mästa och försöker samla info. fick syn på barefoot sevilla sadeln men de står...
Svar
9
· Visningar
1 568
Senast: lovstedt
·
B
Utrustning Hej! Jag skulle vilja ha tips på var man hittar sadel med gevärsfodral/hölster, utrudtning för skogsarbete och snöplog för häst? Mvh...
Svar
0
· Visningar
771
Senast: Bonden
·
Utrustning Är det någon som har testat eller har någon erfarenhet av Epona Shoe? Det är en sko i ett plast/gummi material, finns även...
Svar
0
· Visningar
1 516
Senast: trofé
·
Utrustning Hej:laugh: Har konstaterat att jag beöver ett regntäcke till shettisen nu pga att han inte torkar i pälsen över natten. Men har än så...
Svar
10
· Visningar
1 503
Senast: gulkiwi
·
Utrustning Finns det någon som har erfarenhet av "grästygeln"...
Svar
11
· Visningar
12 194
Senast: angelwings
·
Utrustning Sitter och funderar på att införskaffa mig en säkerhetsväst! Hade en racesafe i yngre tonåren,slängde den runt när jag var 15 kanske,då...
Svar
2
· Visningar
2 834
Senast: gulkiwi
·
C
Utrustning Håller på med ett projekt i slöjden där jag ska göra en jordbruks sele. Någon som är haj på selar och har en bra bild på hur de kan se...
Svar
17
· Visningar
1 332
Senast: Liten
·
S
Utrustning Rider bara ut på min medryttar häst eftersom hon bara kastar av mig i ridhus o paddock, och ska till Hööks ikväll och köpa ett schabrak... 2
Svar
26
· Visningar
2 899
Senast: stjarnfrugt
·
Utrustning Hej ;) Någon som har provat den iberiska fårskinnsadeln ?? vill köpa en men vore bra med ett omdöme av någon som provat... Marlind
Svar
11
· Visningar
2 909
Senast: marlind
·
Utrustning Jag vill ha damasker med ludd till min kallblodstravare, men vad ska jag ta för storlek?? När jag va på Globen Horseshow så köpte jag 2... 2
Svar
22
· Visningar
4 444
Senast: Ms_Antrop
·
Utrustning Jag har börjat fundera på att köpa en klippmaskin istället för att hyra en. Vilka är är värd att köpa? En tjock fjordpäls ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
9 829
Senast: bettysmatte
·
Utrustning Ni som har sådana, vart lägger ni dem? Mellan sadel och vojlock/schabrak eller direkt mot hästens rygg? Jag har sett båda varianterna...
Svar
10
· Visningar
3 222
Senast: Tjockisina
·
Utrustning Hejsan! Jag har aldrig förr i hela mitt liv sålt något men går nu i sälj tankar. Den stora frågan är då vad ska man ta betalt för...
Svar
6
· Visningar
1 164
Utrustning hej! går i tankarna att skaffa en bomlös sadel och för mig är det "helt nytt" så jag har inte så jättestor kunskap om alla märken...
Svar
6
· Visningar
1 753
Senast: bigganl
·
Utrustning Har egentligen inte tänkt mycket över det, allt har sett bra ut, men efter ett pass i ridhuset upptäckte jag att sadelen kanske inte...
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: Picazzo
·
Utrustning Jag skulle behöva ett reflextäcke som man kan ha på hästarna till och från hagen och även när man är ute på promenad. Alltså inget... 2
Svar
20
· Visningar
3 690
Utrustning Har fått äran att hjälpa en kompis kompis bli av med sin gamla kieffersadel. Den kan fås för en spottstyver men problemet är att den...
Svar
11
· Visningar
12 976
Senast: *tove*
·
Utrustning Om man har en kort, väldigt rak häst, kan det funka att ha en svängd sadel som släpper tidigt? Mest för att komma ifrån att bakdelens...
Svar
1
· Visningar
1 137
Senast: Fiorano
·
Utrustning Nu har de uppdatera TR-en kommit för 2012 och där är en (misstänker jag) ganska stor ändring angående Märkesplacering på... 19 20 21
Svar
400
· Visningar
37 488
Senast: kopparberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka