Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Finns det ngt hopp för Santos o mig? Jag blir en mycket bättre ryttare när jag rider barbacka, har inte hittat en endaste sadel jag... 2
Svar
38
· Visningar
3 363
Senast: Elina8
·
Utrustning Någon som vet något märke som säljer turkosa ridbyxor? Cavallo hade för ett tag sedan det men de finns inte att få tag på nu. De var ju...
Svar
0
· Visningar
1 096
Senast: auryn
·
Utrustning ...till transporten är ett måste säger min häst! Helt ok för mig säger jag....men vad ska jag köpa för lampor? Halogen, LED eller...
Svar
11
· Visningar
11 238
Utrustning Har precis köpt ett sadelskåp i plast. Eftersom det är vitt så tar jag chansen att färga det och vill verkligen få till en häftig...
Svar
0
· Visningar
973
Senast: Moreeeno
·
Utrustning Har hört ganska mycket positiva kommentarer angående den här hjälptygel, och undrar om någon kan förklara hur den fungerar mer exakt...
Svar
1
· Visningar
2 593
Utrustning Jag undrar om det är någon av er som har erfarenhet från Shires och HW täcken? Jag har sen tidigare täcken från HW i deras Amigo 1200D...
Svar
17
· Visningar
2 211
Senast: Nominous
·
Utrustning Med anledning av den nya TR-bestämmelsen om begränsningen av loggor på kläder/utrustning undrar jag vad du behöver byta ut i din... 7 8 9
Svar
167
· Visningar
15 723
Senast: traceys
·
Utrustning Måste vara blind men vist fanns det en tråd med graderna på en massa sadlar hittar dock inte den trots idogt sökande så ställer frågan i...
Svar
8
· Visningar
2 812
Senast: Fredag
·
Utrustning Min ponny var på sadelutprovning för ca en månad sen och vi köpte en Globus Esperanza. När den ligger där den ska ligger de. Jättebra...
Svar
7
· Visningar
7 255
Senast: lovstedt
·
Utrustning Kan man på nåt sätt sy på en båge på ridstövlar som inte har det från början? Har inte råd med fina dressyrstövlar :cry:
Svar
6
· Visningar
1 888
Senast: WBanna
·
Utrustning Vilka märken har kläder och skor av bra kvalitet? Vill tex köpa ett par jodphurs som håller en halv evighet och bara blir bekvämare med... 2
Svar
37
· Visningar
3 665
Utrustning Ja, vad heter det? Har tittat på "lunge/lungeing roller", men då hittar jag bara vad jag skulle vilja kalla longergjordar... Om man är...
Svar
3
· Visningar
2 063
M
Utrustning Går i tankarna att skaffa ny bil och tänkte köpa en som man kan dra hästsläp med B kort på. Någon som har koll på vilka bilar som man...
Svar
19
· Visningar
2 155
Utrustning Hur är dom i bommen? Har en häst som jag letar hoppsadel till men han behöver en ganska rak vid sadel. I dagsläget har han en...
Svar
0
· Visningar
995
Senast: bambi82
·
Utrustning Har bestämt mig för att ha säkerhetsväst när jag rider in min atletiska 08:a ;). Provade Trop Redeem Panel i butik igår, och den kändes...
Svar
4
· Visningar
4 996
Senast: Kiraya
·
Utrustning Någon som vet hur Jacson Kavaj Stretch är i storlekarna (alltså den som är stretch både foder och yttertyg, vanlig lång modell med...
Svar
3
· Visningar
2 270
Utrustning Jag har precis köpt en ny häst och behöver lite hjälp med sadel. Jag har mer och mer fått upp ögona för Jacson Pro Legano hoppsadel och...
Svar
2
· Visningar
1 025
·
Utrustning Mitt tyska sto av den grövre typen (som en hannoveranare)har nu problem med sin sadel. Hon har ändrat sig mkt. muskelärt & ser ut som...
Svar
2
· Visningar
1 649
·
Utrustning Köpte ett par Tretorn falsterbo gtx för några dagar sedan och provade dom idag. De sitter tight som jag vill ha det (finns ju inget...
Svar
0
· Visningar
1 398
Senast: BernT
·
Utrustning Hej alla bukefalister! Jag har ett tag letat efter ett rakt bett med parerstänger till ungponnyn då han verkar trivas bra med raka...
Svar
15
· Visningar
2 677
Senast: dotzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka