Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Någon som har en aning om ifall det finns lös resår alltså den kraftiga typen i olika färger som finns i änden på sadelgjordar och tex...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: Korven
·
J
Utrustning Jag skulle vilja ha hjälp med tips om träns som matchar den bruna Prestige Versailles sadel perfekt! Så länka och tipsa! :D
Svar
2
· Visningar
1 781
Senast: Bison
·
L
Utrustning Hej!! Jag har ett väldigt jobbigt problem. Min häst (Alex) har vääääääääääääääldigt svankig rygg. Just nu har vi en Golden Star 16...
Svar
3
· Visningar
1 052
Senast: alenchik
·
Utrustning Jag har en liten häst som är ganska bred och platt över ryggen. Just nu har jag en Röösli dressyr-sadel som ligger ok på henne... 2
Svar
20
· Visningar
5 419
Senast: klasselover
·
Utrustning Jag har aldrig ens sett en T6 i verkligheten. Men det är rätt stor skillnad på en T6:a och en Golden star va? Ser ut på bilderna som om...
Svar
1
· Visningar
893
Senast: Fille
·
Utrustning Funderar lite kring detta med kopparbett. Jag har tidigare förstått att koppar inte är så bra för hästar, men Sprenger har ju...
Svar
17
· Visningar
3 480
Senast: Deimion
·
Utrustning Är det någon som vet om Passier Grand Gilbert och Optimum har lika lång anläggningsyta?
Svar
6
· Visningar
1 209
Senast: feel
·
Utrustning Är det någon som har dom och kan säga vad ni tycker om dem? Hur är de i storleken? Jag har 38 i normala fall och normal mot vid i...
Svar
4
· Visningar
3 556
Senast: stjarnfrugt
·
Utrustning Är sugen på att göra ett eget läderpannband! Är det någon som vill hjälpa mig? Vad bör jag använda för utrustning? Jag är helt grön på...
Svar
0
· Visningar
1 380
Senast: toltaren
·
Utrustning Jag är nyss hemkommen från en tur till Gekås Ullared, och siktade på att komma hem med ett ofodrat regntäcke. Det ofta ihållande regnet...
Svar
0
· Visningar
826
Senast: dotzie
·
Utrustning Har lyckats lägga vantarna på ett 150g utetäcke från Eskadron som ska hämtas imorgon och undrar nu om någon här har erfarenheter av...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Jag vill köpa ett snyggt lack träns, men vilket rekomenderar ni? Hur sköter man bäst ett lackträns, blir det lätt "fult" eller dylikt... 2
Svar
34
· Visningar
5 901
Utrustning Är inne i en tränsperiod, har blivit 3 nya nu de senaste veckorna men suget har inte riktigt avtagit än ;) Så nu när jag kikade runt...
Svar
2
· Visningar
1 485
Senast: niconina
·
Utrustning Ska och åka med hästen nästa vecka och är därför tvungen att hyra/låna släp. Men har hört att man måste ha samma sorts däck på bil och...
Svar
6
· Visningar
2 083
Senast: Iser
·
Utrustning Ny häst, ny sadel *suck* Men nu är jag bara så förvirrad en hästmänniska kan bli. Har verkligen inte den blekaste aning om...
Svar
7
· Visningar
1 904
Senast: oki
·
C
Utrustning Ni som köper och säljer utrustning på nätet. Hur brukar ni göra med frakt och betalning? Jag har som både köpare och säljare använt... 2
Svar
22
· Visningar
2 117
Senast: Bison
·
Utrustning Vad är det här för amigo täcke? Grönt med beige kantband och fast hals. Är det någon fyllning i halsen? Känner att jag behöver ha mer...
Svar
1
· Visningar
1 371
Senast: Bee
·
Utrustning Japp, nu har det gått ett tag, (runt året skulle jag tro) sedan jag startade tråden om kameldrivarkudde, barbackapad, hemmabygge... 7 8 9
Svar
166
· Visningar
30 472
Senast: Buck
·
Utrustning Hej alla:) Funderar på att köpa en barefoot sadel till min häst. rker nå Äre nån som har den? är dom sköna?passar dom de flesta...
Svar
18
· Visningar
3 651
Senast: linaback
·
Utrustning I en annan tråd här på Buke diskuteras mode som varit. Själv har jag aldrig egentligen reflekterat över vad som är modernt eller inte... 2
Svar
26
· Visningar
2 676
Senast: Butros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka