Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Utrustning Är det ngn som vet ifall det finns hästbilar/lastbilar för 3 hästar? Just nu har jag en Boj Wagon men får bara med mig 2 hästar. Är...
Svar
14
· Visningar
3 428
Senast: marcus
·
Q
Utrustning jag har ett trav-sto, som nu ska användas som fritidshäst i ridning och körning. Hon liksom vänder bettet i munnen, så att sidostyckena...
Svar
10
· Visningar
1 538
Senast: Bewildered
·
Utrustning Saker jag bara har köpt två gånger i hela mitt liv: Ridhjälm. Jag känner mig således lite vilse i djungeln, och funderar på vad ska jag... 2
Svar
21
· Visningar
3 520
Senast: Kittty
·
Utrustning Är det någon som vet några stövlar som är höga och smala? =) har nämligen väldigt smala och långa vader. Vaden är 30 cm runt om och sen...
Svar
6
· Visningar
2 416
Senast: Deimion
·
Utrustning Jag åkte i backen så det smällde om det idag, och sitter nu och funderar på om inte en säkerhetsväst vore nåt att ha. Men (stort... 2 3
Svar
43
· Visningar
7 286
Senast: tralala
·
K
Utrustning Jag ska köpa ett par ridstövlar men vet inte riktigt vilka :crazy: Är tretorn advance ett bra val ni som kan detta med stövlar?! :)...
Svar
11
· Visningar
1 687
Senast: MadeleineS
·
Utrustning Hej! Är väldigt intresserad av att köpa en Wintec 500 cair allround mot dressyr sadel. Har kollat runt på internet men får bara upp...
Svar
3
· Visningar
2 146
Senast: Signature
·
Utrustning Funderar starkt på att köpa ett Rambo optimo täcke till min häst. Men eftersom de är ganska dyra hade det varit kul att höra vad ni som...
Svar
1
· Visningar
1 175
Senast: Manzoni
·
S
Utrustning Jag är total nybörjare när det gäller bett, har köpt min första häst, en D ponny. Har upplvet henne som stark, har svårt för att få...
Svar
1
· Visningar
798
Senast: miiiiiiia
·
Utrustning Ni som rider på kimbelkwick bett, vad tycker ni? Blev tveksam när det stod att det trycker mot gommen som effekt.. meeeen somsagt så...
Svar
11
· Visningar
1 548
Senast: lady_vip
·
L
Utrustning Hej! Jag undrar om ni känner till den här sadeln? (se bilder) Den är väldigt gammal så jag misstänker att modellen som oftast finns...
Svar
5
· Visningar
1 133
Senast: palle
·
L
Utrustning Hej! Jag har ett fullblod som har en väldigt lå(åååå)ng och ganska hög manke och han är således ganska svår att hitta sadlar till. Nu...
Svar
7
· Visningar
1 542
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Jag hade JÄMT säkerhetsväst när jag var yngre,oavsett om jag skulle lulla runt på ridbanan,ut i skogen, eller ut på en kort skrittvända... 2
Svar
27
· Visningar
10 468
Senast: Fibusen
·
P
Utrustning Min häst är omöjlig att hitta en sadel till. Hon har en något överbyggd "rumpa", ingen manke och själva ryggen är bred och...
Svar
8
· Visningar
1 439
Senast: fjordtokan
·
S
Utrustning Har ett gammalt varmblod som går barfota på äldre dar. I normala fall går det utmärkt, han kan vara lite ömfotad vid ridning på hårt...
Svar
5
· Visningar
3 016
Senast: lwt03001
·
Utrustning Jag har en barbackapad av denna modell; Som ni ser blir "knuten" väldigt stor och den hamnar precis under mitt knä, vilket gör...
Svar
6
· Visningar
1 571
Senast: Josefiine
·
H
Utrustning Nä tycker de dags för en mellandagsrea tråden 2011 ! De börjar ju trots allt imorgon:p Så visa era fynd ! :bump: 4 5 6
Svar
104
· Visningar
14 577
Senast: Yhlva
·
Utrustning Min lilla fullblodsflicka ligger lite mellan de vanliga täckesstorlekarna. 125 är på gränsen till för litet och 135 drunknar hon i... 2
Svar
29
· Visningar
2 637
Utrustning Har köpt en äldre Pessoa Paris till min ponny som ligger helt perfekt! Ponnyn gillar den och den ligger helt still i jättefin balans...
Svar
0
· Visningar
875
Senast: Fiorano
·
M
Utrustning Hej jag söker just nu en "ny" sadel till min nordistravare och har fått hem den här wintec sadeln på öppet köp, den har utbytbara...
Svar
13
· Visningar
1 917

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka