Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Mitt tyska sto av den grövre typen (som en hannoveranare)har nu problem med sin sadel. Hon har ändrat sig mkt. muskelärt & ser ut som...
Svar
2
· Visningar
1 649
Senast: lovstedt
·
Utrustning Köpte ett par Tretorn falsterbo gtx för några dagar sedan och provade dom idag. De sitter tight som jag vill ha det (finns ju inget...
Svar
0
· Visningar
1 398
Senast: BernT
·
Utrustning Hej alla bukefalister! Jag har ett tag letat efter ett rakt bett med parerstänger till ungponnyn då han verkar trivas bra med raka...
Svar
15
· Visningar
2 691
Senast: dotzie
·
Utrustning Hästrelarerade paket då förstås! Min tomte hade hittat helt rätt och jag fick ett par marinblå Pikeur Cindy och en marinblå... 2
Svar
24
· Visningar
3 925
Senast: clusia
·
Utrustning Jaha, så var det dags att byta sadel igen - tjohooo :grin: Eftersom jag själv är ganska kass på sadelinprovning så tar jag nu hjälp av...
Svar
14
· Visningar
1 101
Senast: Guldaskig
·
  • Låst
Utrustning Vad tycker ni om det? jag tycker det är dålig och dyr fan.
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Kiraya
·
Utrustning Hej Letar ny sadel till hästen, hubertus passar jätte bra. (De äldre modellerna alla fall), men finns inte mycket sådant beg ute nu...
Svar
0
· Visningar
812
Senast: tess91a
·
K
Utrustning Hejsan! jag skulle vilja ha lite tips och råd om detta med säkerhetsväst! Har sedan jag börjat rida haft en ljusblå jätte klumpig väst...
Svar
5
· Visningar
1 064
Senast: KiiiWiii
·
Utrustning Kom över ett AMIGO täcke hyfsat billigt (20% rabatt). Slög till och tänkte att det passar nog. Tji fick jag! Hel ok på ryggen. Lite... 2
Svar
34
· Visningar
6 521
Senast: Sockerbit
·
Utrustning Någon som testat detta bett? http://www.tanjanratsutila.com/images/gw2262.jpeg Åsikter?
Svar
3
· Visningar
2 441
Senast: Harbor
·
Utrustning Saknas en stigbygel-tråd här! Vilka är bra? Säkra? Bra för vilken typ av ridning? Vilken typ av ryttare? Budget vs lyx... 2
Svar
21
· Visningar
2 731
Senast: Laguna
·
Utrustning Två olika http://www.youtube.com/watch?v=6WlIcJCg2Sk http://www.youtube.com/watch?v=m2-hl5il5vc
Svar
8
· Visningar
1 502
Senast: Sorbe
·
Utrustning Hej! Jag har köpt en sadel på Blocket där ägaren i sin annons skrev att hon lämnar sadeln på öppet köp i ett par dagar. Hon skickade... 2
Svar
34
· Visningar
3 300
Senast: labb
·
Utrustning Någon som vet om det finns nåt träns som ser likadant ut som Dyons pullarnos grimme träns där nosgrimman inte går över nacken utan...
Svar
1
· Visningar
1 429
Senast: gylle
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av detta schabrak från E.A mattes, med inbyggd padd i schabraket? Verkar så himla smidigt, men vill gärna höra...
Svar
3
· Visningar
2 345
Senast: mackan
·
Utrustning Vad har ni att säga om dessa sadlar? Hur ser era hästar ut i ryggen? Ungefär hur mkt skulle ni betala för en beg. som är 10år?
Svar
5
· Visningar
2 521
Utrustning Hej! Har testat en Globus Clic 16" 38, hur tycker ni att den ligger? Ursäkta för dåliga bilder, svårt att fotografera och hålla i en...
Svar
12
· Visningar
2 880
Utrustning Jag köpte en KL jacka i februari. Det är en vinterjacka med magnetknappar. Den har fungerat bra men nu för några dagar sen gick... 2
Svar
27
· Visningar
2 755
Senast: Salinero
·
Utrustning Till rimliga priser.. kollat på horze men hur är deras kvalite? Andra tips, helst under 300 kr schrabraket. Plus om man kan hitta... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 904
L
Utrustning Hej! Sitter och funderar på om jag ska köpa ett 550 gram stalltäcke att ha på hästen under nätterna. Det är ett halvblod som inte...
Svar
18
· Visningar
1 516
Senast: Mustang
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka