Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Någon som testat/har en? Vad tycker ni? Jag är van vid en prestige linnea som jag blivit kär i men den är liiite över min budget just...
Svar
0
· Visningar
2 992
Senast: Lenis
·
L
Utrustning Jag köpte ett regntäcke på ÖB som reserv täcke.. har använt det nån gång bara när det varit uppehåll ute... men när jag sedan har tagit... 2
Svar
22
· Visningar
3 435
Utrustning Har precis sålt vår transport och vi har aldrig brytt oss om att låsa in till sadelkammaren o.s.v och när transporten såldes så glömdes...
Svar
1
· Visningar
1 627
Senast: Seabaz
·
V
Utrustning Jag har haft jättebra eksemtäcke, och ska beställa en likadant nu. Men vet inte vad jag har märke! Köpte den begagnand från hästnet...
Svar
11
· Visningar
2 079
Senast: MissFideli
·
Utrustning Någon här som har erfarenhet av Prestige D1? Jag införskaffade en åt min häst idag, dock modellen Iceland eftersom jag trivdes bättre...
Svar
1
· Visningar
1 204
V
Utrustning Har precis köpt mig en fullblodskille för 2 månader sen som är omöjlig att hitta sadel till! Han har en hög manke med en ganska kort rak...
Svar
10
· Visningar
4 525
Utrustning Finns det guldfärgat kimblewick utan port?
Svar
8
· Visningar
1 350
Senast: Buck
·
Utrustning Använder du hackamore? isf, Varför och hur funkar din häst på det? :)
Svar
16
· Visningar
2 348
Senast: Rouise
·
Utrustning Jag skulle köpa ett 200g utetäcke med hals till min häst, skulle köpt ett HW men, nu inför jul så är ekonomin inte den bästa.. Så... 2
Svar
37
· Visningar
3 037
Senast: miiiiiiia
·
Utrustning Har snubblat över en beg.Trekker master dressyr. Har suttit och läst massa trådar här ,men har inte riktigt hittat den infon som jag...
Svar
11
· Visningar
2 809
Utrustning Nu har det regnat rejält på snön vi hade och i princip allt ute är nu is. Det är glashalt helt enkelt. Det går knappt att ta sig fram... 2
Svar
20
· Visningar
4 395
Senast: Liten
·
Utrustning Tjatar vidare om Passier PSL Hopp;) Har ju hittat en Passier jag ev ska låna hem på prov men blev osäker nu när jag fick bilder på...
Svar
2
· Visningar
1 671
Senast: porfyr
·
Utrustning Jag har ridit en häst under flera år, som sägs ha en passande sadel, eller hästen har 2 stycken sadlar som jag använder, men det känns...
Svar
7
· Visningar
993
Senast: Anubis
·
Utrustning Är det någon som vet om det finns havanna och tabacco färgade pannband med en skåra i? Har letat som en tok men hittar inget. Är det...
Svar
0
· Visningar
765
Utrustning Är det någon som vet om det finns havanna och tabacco färgade pannband med en skåra i? Har letat som en tok men hittar inget. Är det...
Svar
0
· Visningar
741
Utrustning Min häst har en tendens att gapa när man rider ut. Hon gör det i samband med att hon tex börjar bråka för att hon är rädd för att gå...
Svar
5
· Visningar
1 643
Senast: froggy
·
Utrustning Hur går det till när man ska skrota en hästtransport? Vart kör man den? Och hur tusan får man med sig en kvaddad hästtransport? :crazy:
Svar
3
· Visningar
4 361
T
Utrustning Hejsan allihopa. Jag behöver verkligen hjälp, jag har en fjording som är hård i munnen. Jag rider henne på en körbett just nu men...
Svar
19
· Visningar
1 894
Senast: Merwen
·
Utrustning Vad använder ni? Har försökt mig på stövlar ett tag men gillar det inte, tycker det blir stelt, svårt att komma åt hästen, klumpigt...
Svar
0
· Visningar
765
Senast: _Eulalia_
·
Utrustning En hagkompis till Lilleman har gått banans på ett av hans nya regntäcken, och lämnat ett hål på ryggen som är ca 1½ x 1½ cm. Så det är...
Svar
3
· Visningar
1 114
Senast: Highcat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 12 kvm utbyggnad?
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Signatur

Hund, Katt, Andra Djur