Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hur mkt sjunker ett par vanliga läderstövlar när man använder dem? Skiljer det mkt mellan olika märken? Jag har ca 40-41 cm från...
Svar
0
· Visningar
568
Senast: Jate Volim
·
A
Utrustning Nu börjar det närma sig broddtider och jag har fått på skor med 4 broddhål på pållen. Men så är saken den att min rygg klarar inte att... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 918
Senast: willy
·
Utrustning Tänkte se om någon här har tips eller varit med om något liknande. Jag sålde en sadel för ett par månader sedan, gick med på att...
Svar
11
· Visningar
1 671
Senast: jacko
·
Utrustning Någon som har någon aning om varför gagbett heter just det? Har det med "uppfinnaren" att göra eller vart det kommer ifrån?:confused:
Svar
1
· Visningar
825
Senast: Nominous
·
Utrustning Alla har inte samma smala vader som Malin Baryard, och jag blir snart tokig av att leta och inte hitta rätt. Min storlek på längden är...
Svar
4
· Visningar
1 992
Senast: Lydia
·
Utrustning Jag ska köpa en Jaguar till min fjording men vet inte riktigt vilken modell. Har läst att cc är rakare än deep seaten? Är lite orolig...
Svar
3
· Visningar
2 070
Senast: tuaphua
·
Q
Utrustning Jag har hört att AA äntligen finns i sverige :banana: ngn som vet mer??
Svar
1
· Visningar
866
Senast: ricca
·
Utrustning Har beställt ett par Cavallo grand prix plus som borde anlända om drygt 4 veckor. Nu blev jag lite fundersam på vad skillnaden är mellan...
Svar
5
· Visningar
2 544
Utrustning Såg fler hade den men verkar vara delade meningar om hur stor eller normal den är i sitsstorleken. Vad tycker ni? Funderar att ev...
Svar
4
· Visningar
3 966
Utrustning Ja, kan man göra det? Rent praktiskt borde det gå då jag har en valeryd med kapelltak. Men får man göra det?:confused: //Elsa :)
Svar
3
· Visningar
1 363
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning jag har bestämt mig för att köpa nya benskydd till min polle ^_^, har nu ett par catago sport som passar bra men har blivit ganska...
Svar
7
· Visningar
1 220
Senast: Buck
·
Utrustning Vet någon om det finns små transportkrubbor, liknande dessa: http://www.nordpost.se/Shop/infovisaframeset.asp?artnr=1081052&Ggart=111011...
Svar
0
· Visningar
700
W
Utrustning Hej! Nu behöver jag en väldans massa hjälp! Jag är ute efter ett D rings bett som är 3 delat i stl 12,5 utan koppar, då min häst inte...
Svar
3
· Visningar
1 197
Senast: pinky
·
Utrustning Hej hej! Hur är dessa stövlar i kvalitet och är de snygga och sköna? Funderara på ett par lite mjukare träningstövlar... men vill inte...
Svar
12
· Visningar
4 175
Senast: oxo
·
W
Utrustning Hej! Jag behöver eran hjälp nu känner jag. Har kollat runt över allt i princip efter ett 3 delat D rings bett i stl 12,5. Dock ska det...
Svar
13
· Visningar
1 876
Senast: Willgott05
·
Utrustning Verkar ju vansinnigt svårt att hitta. Just för att snygga dressyrträns inte verkar finnas i ponnystorlek:confused:. Vill inte ha en för...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Fiorano
·
A
Utrustning Hej Har skaffat häst till min dotter utan att igentligen veta så mycket om hästar,men jag får mycket hjälp från tjejerna i stallet så...
Svar
19
· Visningar
1 674
Utrustning Jag vill ha ett par läderstövlar med snörning och dragkedja som är mjuka i lädret och som går att få i strl 40 med en vadbredd på 43 cm...
Svar
2
· Visningar
607
Senast: remmis
·
Utrustning Jag har fått ett lite knepigt problem med elen på mitt släp.. :crazy: Elen har alla år funkat prickfritt men så helt plötsligt i sommar...
Svar
7
· Visningar
1 600
Senast: Nominous
·
Utrustning Stötdämparna på mitt släp Kylinge 130-ht 1984 ser rätt medfarna ut och jag vill byta dem mot nya. Men är de av ngt standardmått så att...
Svar
4
· Visningar
2 703

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka