Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Måste fråga er som har mer koll! Jag har nyss köpt min egna häst och får därmed ta allt ansvar, en jäkla skillnad mot att vara...
Svar
16
· Visningar
9 360
Senast: Elisha
·
Utrustning Hej! Jag ska köpa ny repgrimma till min häst, men jag kan inte bestämma mig om jag ska köpa en vanlig eller en med dubbla knutar...
Svar
5
· Visningar
1 662
Senast: hag391
·
Utrustning Hjälp! Hur är deras bomvidder? vilken motsvarar "normal", smal, vid osv
Svar
2
· Visningar
827
Senast: bambi82
·
Utrustning Har precis gått och blivit typ "häst-ägare" till en häst som kommer hem till mig nästa lördag.:) Så nu måste jag ju skaffa en...
Svar
14
· Visningar
2 968
Senast: Rouise
·
Utrustning På fredag om allt går enligt planerna så kommer min unghäst komma hem :bump: har ju redan uppsättning för 3 hästar till min äldre häst...
Svar
6
· Visningar
1 565
Senast: Eme_liie
·
Utrustning Nu är det dags att skaffa nya täcken till en av pållarna här hemma. Ett regntäcke och ett vintertäcke behövs. Regntäcket vi har haft...
Svar
12
· Visningar
1 781
Utrustning Är det någon som vet vad det är för bultcirkel på kylinge -97? Ska köpa nya fälgar men har ingen aning om vad de e för bultcirkel.. :crazy:
Svar
6
· Visningar
3 536
Utrustning Tänk er följande scenario: 1. Ni har en budget mellan 30 och 50 tusen att köpa hästsläp för (begagnat). 2. Ni har en bil som får dra... 2
Svar
21
· Visningar
2 413
Utrustning Väldens äldsta sadel, och jag vet att måna tycker den är obekväm. men måste finnas mycket info och erfarenheter om den! har den lång...
Svar
5
· Visningar
2 774
Senast: palle
·
Utrustning Jag har en kieffersadel som jag tänkte ändra bomvidd på. När jag pratade med en sadelmakare (som inte håller på med bomändring) ansåg...
Svar
6
· Visningar
1 563
Senast: palle
·
Utrustning Barbacka gjordarna är ju inte så jätte vanliga i hästbutikerna så därför är jag lite nyfiken på vad ni som har en barbackagjord har köpt...
Svar
0
· Visningar
661
Utrustning Tänkte inhandla nya täcken åt pållen men blev väldigt osäker på storleken.. jag har tyvärr inte hästen hemma just nu så kan inte mäta...
Svar
5
· Visningar
1 848
Senast: Cessan
·
Utrustning Jag är köpgalen, men har (som tur var kanske) ingen egen häst att handla åt. Så jag satt och funderade på vad jag som medryttare kan ha... 2
Svar
23
· Visningar
4 306
Senast: miiiiiiia
·
Utrustning Hej! Jag undrar vilken transport som egentligen har bäst komfort för hästen. som tex Stabilitet, väghållning, ventilation, högt till... 2
Svar
23
· Visningar
7 232
Senast: rossee_90
·
C
Utrustning Jag har nyss köpt en Riders Company säkerhetsväst. Den är EN 13158:2000 Level 3 men är inte Beta 3. Jag undrar om den är godkänd för...
Svar
0
· Visningar
768
Senast: carice
·
Utrustning Har provat en sadel och det blir ruggat i pälsen mitt under sadel, är bommen för rak då?
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: sissu
·
Utrustning Jag fick ett Wellep bit av en kompis för en tid sen, har testat det på 2 unghästar direkt från banan, och dom älskar det. Nån mer som...
Svar
0
· Visningar
744
Senast: poloplayer
·
Utrustning Vilka täckesmärken skulle kunna sitta som en smäck på en D-ponny, ädel med tunn hals? Vill inte ha något som läcker, går sönder eller är...
Svar
9
· Visningar
1 059
Senast: Bluefish
·
Utrustning Som titeln lyder: Vilken är bredast; bates/wintec xvida koppjärn el knights xvid koppjärn (till dressyrsadlar)?
Svar
0
· Visningar
879
Senast: Raceface
·
J
Utrustning Har börjat leta hoppsadel till min 5 åring och jag är ute efter något billigare men ändå något som är värt pengarna. Såg på en hemsida...
Svar
3
· Visningar
4 351
Senast: Aston
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka