Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Mellan tummen och pekfingret antar jag att det går att säga att en viss tumstorlek på sadeln kan motsvara en viss byxstorlek? Jag...
Svar
3
· Visningar
3 278
Utrustning Planerar att klippa min häst imorgon för hon ser ut som en nallebjörn. Det är jobbigt både för henne och mig när hon blir genomsvettig...
Svar
7
· Visningar
1 018
Senast: feel
·
Utrustning Fungerar det lika bra att använda ett vanligt fårskinn under sadeln som att använda en fårskinnspad? Det borde ju verka tryckutjämnande...
Svar
3
· Visningar
2 137
Senast: Bison
·
Utrustning Jag antar att det redan finns 782 sadelsökartrådar där någon postar en kass bild på sin hästs rygg ihop för lite information för att det...
Svar
2
· Visningar
929
Senast: Riley
·
Utrustning Är väl delvis en exteriör fråga, men tyckte den passade bäst här eftersom det är vid sadeltillpassning det påverkar. Men var ju på... 2
Svar
29
· Visningar
5 902
Utrustning Skall köpa sadel till min unghäst som skall ridas in i höst. Vill då ha en allroundsadel. Hästen i fråga är rak i ryggen (och... 2
Svar
20
· Visningar
7 366
Utrustning Är det någon som har hööks blå och rosa transport skydd som skulle kunna mäta dem? Hur är de i kvalitén? Tacksam för svar :)
Svar
0
· Visningar
693
Utrustning Enligt de flesta är ju pad=inte bra. Sen finns det de som säger att om man ska ha något är det fårskinnspad och i så fall för att fylla...
Svar
4
· Visningar
3 529
Senast: mahlmt
·
Utrustning Hej! Jag håller på och letar bett till min häst, än så länge har jag haft vanligt tredelat, novabett, tredelat med fasta ringar...
Svar
6
· Visningar
1 026
Senast: iNHALE
·
Utrustning Letar och letar,men verkar bara finnas svarta,har hittat 2 par bruna på h**ks,men brukar dom ha bra kvalite på stövlar där? Kanske nån...
Svar
15
· Visningar
3 249
Utrustning Går det att byta ut panelerna i tex Equipe och Childeric mot vanlig ullstoppning?
Svar
3
· Visningar
2 158
Senast: Centaur
·
L
Utrustning Hej! Just nu önskar jag att någon som använder förbygel och martingal kan hjälpa mig! Jag har då precis köpt en förbygel som kommer att...
Svar
12
· Visningar
7 536
Senast: Nominous
·
Utrustning Köpte en Pikeur Diana för några dagar sedan. Igår provade jag den uppsuttet och den både såg och kändes jättelång! Det blev helt...
Svar
9
· Visningar
1 952
Senast: Jaxonmaxon
·
Utrustning ...vet någon vilken storlek man behöver på insexnyckel för att öppna en Wintec Isabell som har ett antal år på nacken?
Svar
7
· Visningar
792
Senast: GotAsecret
·
Utrustning En snabb fråga, jag provade min tränares Golden star och den låg bra, men jag glömde sitta i den själv, men nu undrar jag vilken...
Svar
14
· Visningar
2 117
Senast: miiiiiiia
·
Utrustning Hej Var och hämta ridbyxor som jag hade beställt idag. Det ena paret är det perfekt längd på, går till fotknölarna. Medan det andra...
Svar
10
· Visningar
1 565
Senast: bigganl
·
Utrustning Någon som har sett någon annan modell av sadelvagn än denna som finns på hööks? http://www.hooks.se/Product.aspx?productid=710660... 2
Svar
20
· Visningar
5 712
Senast: Ms_Antrop
·
Utrustning Såg nu att det faktiskt finns fler än jag som gillar vojlockar :) Kan ni inte visa bilder på era vojlockar och vilket märke det är så...
Svar
4
· Visningar
1 221
Senast: Maran
·
Utrustning Jag vet att det redan finns ett par trådar där ägare letar sadlar till hästar/ponnyer som ser liknade ut som min, men jag känner att jag...
Svar
4
· Visningar
1 400
Senast: Nela88
·
9
Utrustning Jag har nu skaffat mig en helt otroligt snygg valack som är svart. Jag har INGEN aning om vad för färg på sadel, träns, skydd, martingal...
Svar
6
· Visningar
2 124

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka