Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej! Har bestämt mig för att köpa ett Horseware Rhino regntäcke till min häst och försöker nu tolka storlekstabellen, men jag fattar...
Svar
14
· Visningar
3 238
Senast: Serena
·
M
Utrustning Hej! :D Jag är på jakt efter ett par höst/vinterkängor! :) Skriver lite hur jag vill att dom ska vara så kanske någon härlig fjäkt...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: Sibylla
·
M
Utrustning Någon som har det här reflex täcket från horze? Hur är dom i storlek, stora, små eller vanliga? Är bogpartiet avtagbart så man kan...
Svar
4
· Visningar
1 252
Senast: mily
·
K
Utrustning Har någon ett tips på ett bra övergånstäcke? Slitstarkt och regntåligt med 100-200g foder? Helst inte överpris (om det inte är värt det...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: alp
·
Utrustning Ponnyn och dottern ska avancera till högre klasser inom dressyren och det ska införskaffas ett kandarträns. Kan jag få tips på vad man...
Svar
4
· Visningar
1 422
Senast: Harbor
·
Utrustning Här är tråden där vi kan skriva om produkter, som vi inte förstår att någon aldrig har kommit på att göra. Vi kan även tipsa varandra... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
24 712
Senast: palle
·
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av dessa? Hur är passform kvalitet? har sett att de har egna träns som ser helt ok ut på bild, men har...
Svar
6
· Visningar
1 561
Senast: palle
·
Utrustning Iförrgår gick mina ridstövlar sönder för andra gången i dragkedjan, och den andra håller på att ge sig också. Så jag funderar på om jag...
Svar
4
· Visningar
1 014
Senast: miiiiiiia
·
Utrustning Ibland bevaras ens drömmar.... Så blev det i mitt fall .... igår! För att göra en lång historia kort; Som den pryltokiga... 2
Svar
26
· Visningar
4 527
Senast: Nominous
·
Utrustning Letar fortfarande efter en dressyrsadel. Är just nu inne på en Prestige Top Dressage. Hur är knästöden placerade på sadeln? Skulle den...
Svar
1
· Visningar
1 564
Senast: Solponny
·
Utrustning Har en billig hjälm från Hööks, kostade 399kr, alla deras hjälmar är ju testade, men är en billig hjälm lika säker som en dyrare av känt...
Svar
11
· Visningar
2 365
Senast: Forssberg83
·
Utrustning Jag har köpt en Crown dressyrsadel, denna är lite annorlunda. Den är gjord av läder och syntetsmaterial! Info som jag fick av förra...
Svar
8
· Visningar
3 112
Senast: bunny
·
Utrustning Ja, det finns ju lite överallt men inte det jag vill ha :( Är på jakt efter ett helt rundsytt, dvs utan den där hemska blaffiga breda...
Svar
11
· Visningar
2 313
Senast: Daredevil
·
Utrustning vet inte hur jag ska beskriva rubriken.. När jag sadlar drar jag upp schabraket i kanalen så ryggraden går ordentligt fri men efter...
Svar
14
· Visningar
3 281
Utrustning Har problem med att hitta hjälmar som inte trycker i pannan. Just nu rider jag med en Lamicell Master och får den inte att sitta bra...
Svar
17
· Visningar
3 145
Senast: Egonson_
·
Utrustning Min allroundbomsadel ligger inte bra längre och jag har blivit nyfiken om en bomlössadel kan vara något för min häst. Fick inga...
Svar
11
· Visningar
2 108
Senast: Rhodugune
·
I
Utrustning Halloj! Köpte i våras en begagnad Rekotrailer. Vad jag inte tänkte på då var den värdelösa lösningen den hade på bakbommarna... Det är...
Svar
10
· Visningar
3 704
Senast: danilo
·
Utrustning Har fått tipset att hööks säsonsbetonade täcken (typ exem/flugtäcken odyl) brukar hamna i reakorgar på hösten. Men hur brukar det vara...
Svar
0
· Visningar
696
Senast: gylle
·
Utrustning Nu börjar det bli dags för vinterpäls och då kommer samma fenomen som tidigare vintrar....pållens päls klarar inte av skav från overall...
Svar
0
· Visningar
662
Senast: Rie
·
Utrustning Hur funkar en antiglidpad? Jag har äntligen hittat en sadel som ligger bra på min häst, dvs som passar bra mot hennes rygg. Men... 2
Svar
25
· Visningar
10 705
Senast: gylle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur