Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

W
Utrustning Någon som vet vart dom här gråa huvaluvorna jacson hade har tagit vägen? Finns dom inte att beställa alls längre någonstans? Isåfall...
Svar
0
· Visningar
687
Senast: worthless
·
Utrustning Vet att dessa två släp jämförts tidigare, men det jag är ute efter är förutom erfarenheter även måtten. Dels storleken på sadelkammaren...
Svar
1
· Visningar
1 556
Utrustning Dum fråga kanske men vad kallar man egentligen materialet till den mjuka mellanväggen när man ska söka på nätet? Och vad för typ av...
Svar
1
· Visningar
1 632
Senast: Rie
·
Utrustning För ett gäng år sedan köpte jag ett dyrt läderkoppel, vars hake råkade gå sönder efter bara ett par veckor, koppeländen var först flätad...
Svar
13
· Visningar
2 913
Senast: ch791022
·
Utrustning Okej, tredje gången gilt då ;) Har tidigare skapat två likadana trådar som tydligen togs bort så då börjar jag om och formulerar mig på...
Svar
11
· Visningar
2 385
Senast: annafrida
·
A
Utrustning Funderar på att köpa ett apple mouth bett, någon som har någon erfarenhet utav det och kan ge några för och nackdelar? :D
Svar
6
· Visningar
1 820
Senast: Gimlan
·
B
Utrustning Är det någon som har en stalloverall. Vet att det finns på ett ställe iallafall. Någon som har köpt den som heter Easy Done? Är de...
Svar
3
· Visningar
2 250
Senast: Buslisa
·
H
Utrustning Vad tycker ni om hööks swarovskipannband? Funderar på att köpa... men vågar inte om de inte utan att veta vad folk tycker om de! De...
Svar
18
· Visningar
3 308
Senast: Deimion
·
Utrustning Jag är själv av ponny-storlek och min häst är ponny. Villka märken har bra ponnysadlar? När jag sitter i vanliga vuxensadlar far jag...
Svar
10
· Visningar
2 564
Senast: HoppToTheTopp
·
Utrustning Ja, som rubriken lyder. Vilken är den bekvämaste respektive obekvämaste sadeln du ridit i? Har egentligen ingenstans jag vill komma... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 653
Senast: HoppToTheTopp
·
Utrustning Måttbeställde dessa stövlar och fick dem här om veckan. Vart lite osäker på höjden så ringde och pratade med dem men de sa att om jag... 2 3
Svar
53
· Visningar
5 780
Senast: Solponny
·
Utrustning Jag letar efter en lätt boggie. Drar häst kanske 3-4 ggr om året och vill ha friheten att inte vara beroende av andra för varken bil... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 468
Senast: WBanna
·
S
Utrustning Hej, det här är min första tråd men nån gång ska ju vara den första! Jag har ett litet problem.. Jag ska skicka efter ett nytt schabrak...
Svar
7
· Visningar
1 659
Senast: Inka-90
·
Utrustning Hej hade tänkt köpa mig ett par bra säkerhetsstigbyglar har haft de australienska säkerhetsstigbyglar innan och de med gummiband i sidan... 2
Svar
29
· Visningar
6 587
Senast: Solvira
·
Utrustning Måste införskaffa nya transportskydd och funderar lite på vilka jag ska välja. Därför vill jag ha lite åsikter om tre olika jag kollat...
Svar
16
· Visningar
2 162
Senast: MaRomer
·
Utrustning Först så vet jag inte om jag lagt den här tråden på rätt forum, men jag testar här :) Är det någon som har något tips på vita...
Svar
12
· Visningar
1 823
Utrustning Är det någon som bytt till säkerhetsbommar eller panikbommar i sin transport? Funderar på om det går att göra på min Trane och har...
Svar
0
· Visningar
1 494
Senast: Skruttan
·
A
Utrustning Är så att vi köpt en begagnad transport, som rubriken lyder - en Horseliner av märket Thule ! :D Nästintill oandvänd tror jag säljaren...
Svar
12
· Visningar
3 551
Senast: ardennern
·
Utrustning Någon som har ett sånt släp? Hur rymligt är det invändigt för stora hästar? Min fråga kommer sig av diskussionen i tråden...
Svar
0
· Visningar
1 044
Senast: mackan
·
Utrustning Har aldrig haft liknande problem, inte heller med denna sadeln tidigare. Men så har vi inte galopperat så värst mycket/framåt heller :p...
Svar
13
· Visningar
2 990

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka