Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Våra hästar kan bli lite väl glada ibland vid uteritt när dom får galoppera fort (kallblodstravare:grin:), så ibland tar det liiite för... 2
Svar
24
· Visningar
4 509
Senast: Avel
·
Utrustning Jag har lite trubbel med att hitta en bra sadel som passar herrn och mig. Herrn behöver en xxvid bom, med rak rygg och en som lämnar...
Svar
4
· Visningar
1 265
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Jag tror att de flesta av oss har en massa hästprylar. Men hur mycket av det använder ni egentligen? Vad har ni för "onödiga" saker... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 508
Senast: X_tremless
·
Utrustning Åh är det någon vänlig själ som kan hjälpa mig att tänka? :D Jag är i transport-köpar-tankar och letar febrilt. Jag har bara... 2 3
Svar
46
· Visningar
6 495
Senast: danilo
·
Utrustning funderar på fautras, Thule eller Boj! Men tänker även på Humbaur och Mustang. OM vi bortser från priset! vilket skulle ni köpa? Vill ha...
Svar
6
· Visningar
1 357
Senast: Digbil
·
N
Utrustning Hej. Är en kille på 28 som har häst på foder. Behöver nu ridkläder, byxor o stövlar. Kan en kille ha det? Förslag?
Svar
1
· Visningar
785
Senast: mishima
·
Utrustning Hej Köpte för några veckor sedan ett par sporrar , dom är 15mm och tog dam storleken , testade inte i butiken eftersom de var...
Svar
9
· Visningar
1 189
Senast: moonstruck
·
Utrustning Vet någon vilka som tillverkar tredelat fullcheek eller möjligen ett D-bett i storlek 15,5 cm. Kan funka med ett tredelat muffbett...
Svar
10
· Visningar
1 638
Utrustning Hej. Jag behöver er bukefalisters hjälp i en fråga som för mig är mycket velig... Min sambo har en dotter på 6år som är mycket... 2
Svar
28
· Visningar
3 935
Senast: schelin_j
·
Utrustning Nästa vecka inleds projekt lastträning, och eftersom jag gärna drömmer mig iväg sisådär ett halvår i förväg så har jag nu börjat fundera... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
12 234
Senast: pulkaskurk
·
O
Utrustning är det nån som kan förlara hur man gör ett sånt?? Alltså att man tar ett vanligt pannband och flätar med två färgade band tror jag.. nån... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
14 916
Senast: gulkiwi
·
Utrustning Hur ligger Childeric DAC i priserna nuförtiden. Har hört att de kostar från 28000:- Vad kostar de olika tillvalen?
Svar
1
· Visningar
896
Utrustning Hej! Har köpet ett tredelat pessoa magic bett som jag Tänkte testa imorgon. Har dock ingen aning hur det ska sitta(är ju inte Precis... 2 3
Svar
46
· Visningar
8 435
Senast: bigganl
·
Utrustning Är det någon som kan tipsa mig om ett släp med en totalvikt på max 1570kg som det går att lasta upp till 900 kg i? Vill slippa ta...
Svar
13
· Visningar
1 624
Senast: Rie
·
B
Utrustning Letar en alroundstövel med inriktning dressyr. Har tittat på Sergio grasso vicenza m.fl., någon som har erfarenhet av den? Vill inte...
Svar
12
· Visningar
2 089
Senast: Borka
·
M
Utrustning Nån som har? Funderar starkt på att köpa ett... men jag har så svårt att bestämma mig! Hur är det i kvaliten? Hur är tyglarna? Går det...
Svar
1
· Visningar
1 749
Utrustning kan man göra det? förra veckan så råkade hovslagaren ta lite mycket på sulan på vår shettis och kötthoven kom fram på en bit stor som en...
Svar
15
· Visningar
1 948
Senast: Buck
·
Utrustning Är det någon som har detta täcket och som då kan säga hur passformen och storlekarna är?
Svar
4
· Visningar
2 572
Senast: Yoggi
·
Utrustning Jag behöver hjälp, vänner! Jag vet inte vilket bett jag ska använda! Min häst är tok snäll i ridhuset osv, jag rider på ett enkelt...
Svar
13
· Visningar
2 979
Utrustning Har en prestige versaille som hoppsadel till min häst, den ligger bra och hästen och jag är nöjd. Finns det någon av prestige...
Svar
2
· Visningar
1 056
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka