Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

J
Utrustning Hej, vad tycker ni alla där ute om ridbyxor från Horze. Är dom ok att rida i? Tänkte nämligen köpa ett par billiga ridbyxor och Horze...
Svar
9
· Visningar
1 845
Senast: *tove*
·
Utrustning Vad är egentligen skillnaden på äggbett, tränsbett och tränsbett med d-ringar rent funktionsmässigt. Jag vet mycket väl hur det ser ut...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: Pallen
·
N
Utrustning Funderar på att beställa ett Catago-schabrak och brodera på det. Ni som har/haft ett är de bra eller är det att slänga pengar i sjön...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: Forssberg83
·
Utrustning Har tänkt skaffa ett bettlöst träns som omväxling till mitt vanliga. Fick för över ett år sedan låna ett som hästen gick bra på när han...
Svar
6
· Visningar
2 216
·
Utrustning Det börjar bli dags att leta efter en begagnad kvalitetssadel till unghästen, 2,5år gammal. Budgeten är begränsad, därav begagnat...
Svar
3
· Visningar
916
·
A
Utrustning :laugh:Håller på att leta ett nytt släp. Dock begagnat. Är sämst när dfet gäller hur mycket man får köra på ett b körkort. Tog ut...
Svar
8
· Visningar
1 485
Utrustning Kom på häromdan att jag blir iskall om händerna när jag mockar, vilket ju måste bero på samma sak som när man fryser om fötterna i... 2
Svar
20
· Visningar
2 244
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Idag slås portarna upp för den årliga mässan på Stockholm International Horse Show, i Annexet. Den här tråden är till för att du ska... 2 3
Svar
52
· Visningar
9 079
Senast: heidi maria
·
B
Utrustning Vill gärna testa att rida med hackamore och ska införskaffa ett från börjes till en början tänkte jag. Har hört att många rekommenderar...
Svar
2
· Visningar
1 209
Senast: Bison
·
E
Utrustning Ska köpa en ny ridhjälm men kan inte bestämma vilken jag vill ha :P har en svart charles owen JW men har gått över till brunt nu så ska...
Svar
11
· Visningar
2 633
Senast: Salinero
·
P
Utrustning Till min stora förskräckelse såg jag att min gamling darrade när jag tog av honom regntäcket ikväll! Jag förstår honom, för vi har ca...
Svar
17
· Visningar
1 945
Senast: pannkakssmet
·
Utrustning Hur är börjes minitäcke i passformen? Vintertäcket då alltså. Jag har ett tunnt täcke nu och det sitter som skit!! Maggjordarna...
Svar
2
· Visningar
1 065
Senast: -Catherine-
·
Utrustning jag har ett problem, Som jag jobbar på tillsammans med en tränare, men jag behöver lite hjälp vutav utrustning när jag rider ut. jag...
Svar
7
· Visningar
2 543
Senast: Skruttan
·
Utrustning Ibland känner man sig vaninnigt kreativ och tycker att man fått en super:idea: :D Därför har min ekonomiska sida av hjärnan fått en...
Svar
14
· Visningar
2 376
Senast: _Yggdrasil_
·
Utrustning undrar om det finns nån här inne som kör ett boggisläp med en volvo v 40 och hur det fungerar för er? jag har en bil nu som jag måste...
Svar
17
· Visningar
2 761
M
Utrustning Letar efter riktigt tjocka täcken till min väldigt frusna häst. Är inte ute efter någon diskussion om övertäckning eller dyligt...
Svar
18
· Visningar
2 444
Senast: Jate Volim
·
Utrustning Hej! Är det någon som vet om det finns ett bett som är tredelat, har tungfrihet och fasta ringar? När jag lade ihop vad hästen tycker...
Svar
10
· Visningar
1 348
Senast: Balahé
·
Utrustning go'kväll! jag behöver tips på gummiboots! de ska ha ordentlig kardborreknäppning och gärna kosta så lite som möjligt ;) (jag har...
Svar
6
· Visningar
1 241
Senast: Larka
·
A
Utrustning Har fått problem att stänga luckan på min transport nu när kylan kommer. Det bildas is och samlas skit vid gångjärnen som gör att luckan...
Svar
4
· Visningar
1 188
Senast: Fiorano
·
Utrustning Ja som rubriken säger. Här kommer kriterierna: Är på jakt efter ett utetäcke enligt följande kriteria: Utetäcke minst 150, max 200... 2
Svar
33
· Visningar
4 659
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka