Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

E
Utrustning Vill gärna ha era tankar och ideer kring vilket golv som skulle kunna klassas som säkrast? Har precis påbörjat utbildning till...
Svar
17
· Visningar
7 696
Senast: boccia
·
Utrustning Någon som har tips på stalltäcken som ligger fint på varmblodigt travarsto? har 135 i längd, men alla stalltäcken jag har är för vida i...
Svar
7
· Visningar
997
Senast: theJohanna
·
S
Utrustning Jag har själv ridit i många år men aldrig använt säkerhetsväst. Funderar på att köpa när jag kommer igång med ridning lite mer igen...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: Lillagoajag
·
Utrustning Jag skulle vilja ha ett riktigt bra täcke med halvhals och mycket bra andasfuktion för att transportera i när det är riktigt busväder...
Svar
13
· Visningar
2 521
Senast: Io
·
Utrustning Finns det någon som har förslag på riktigt varma vintervantar som passar att rida med? Jag har provat många, men hittar ingenting som... 2
Svar
21
· Visningar
4 169
Senast: -moa-
·
Utrustning Måste bara höra vad ni tycker. Ska sälja en sadel och det är en som vill låna sadeln för att prova den. Hon skulle i så fall få den...
Svar
10
· Visningar
1 174
Senast: Pinkilly
·
Utrustning Har en häst med lite annorlunda rygg verkar det som. Min älskade K! :love: Behöver tips på sadlar med RAK och extra vid bom. Har testat...
Svar
16
· Visningar
2 920
Senast: caballus
·
P
Utrustning ...att hitta ett ylletäcke i storlek 95 eller 105? Det allra bästa vore ju ett med kryssgjordar, men det har jag gett upp nu. Det är...
Svar
8
· Visningar
1 347
Senast: pannkakssmet
·
Utrustning Vad är det som skiljer star rubin och safir ? En annan fråga , kan man reglera spiltbredden på dom äldre startransporterna ?
Svar
4
· Visningar
1 771
Senast: Inka-90
·
Utrustning Jag har läst på många olika ställen att man kan sätta halmbalar framför bommen i transporten om hästen tex hoppar över bommen. Men hur...
Svar
3
· Visningar
1 030
Senast: pannis
·
W
Utrustning Måste ha en ny sadel till min häst. Ingen tycks passa:cry: Bred över bogarna (riktigt bred ca 115-120 grader), låg manke, kort rygg...
Svar
9
· Visningar
2 529
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Vi har för tillfället ett stalltäcke inne, Bucas celtic light. Ovanpå det har han ett 200g HW Rhino täcke ute. Nu är det ca -5°. När det... 2
Svar
24
· Visningar
2 517
Utrustning Finns det ramar att sätta boxskyltar i? Jag skulle vilja kunna byta boxskyltar lätt utan att behöva skruva in dem i boxdörren.
Svar
2
· Visningar
1 074
Senast: panaccea
·
Utrustning Jag vill verkligen skaffa en thermobar till mina två hästar ute i hagen ( kanske blir 3 hästar snart ), men min griniga sambo vägrar... 2 3
Svar
42
· Visningar
7 855
Senast: Io
·
V
Utrustning Hej! Har precis börjat med hästar och har lite funderingar på det här med broddar. Har 4 broddhål i skon men undrar om man måste ha 4...
Svar
6
· Visningar
1 878
Senast: Norna
·
Utrustning Mina stövlar har blivit för stora i vaden, är 2 cm luft mellan ben och stövel... :p Ser inte klokt ut och känns konstigt. Har inget emot...
Svar
1
· Visningar
790
Senast: Solponny
·
S
Utrustning Trots att det bara vart snö i cirka 1 vecka hos oss på Gotland, så är jag redan trött på att vattnet i tunnorna fryser och undrar om...
Svar
10
· Visningar
1 237
Senast: cowgirl73
·
  • Låst
Utrustning Vad har ni för kläder från Kingsland? Och lägg gärna in bild på era kläder, som ni själv tagit och alltså ingen "produktbild" från...
Svar
2
· Visningar
1 200
Senast: Sosigog
·
Utrustning Hittade detta märke (?) när jag surfade runt lite... Vad är det för märke? Någon som sett, ridit eller kännt på sadlen...
Svar
14
· Visningar
1 941
Senast: Homsantofft
·
Utrustning Vad tycker ni om märket HV Polo? Hur är deras häst resp. ryttartiklar? Vad tycker ni om priset, kvalitén, design, funktion osv?
Svar
11
· Visningar
4 448
Senast: tassel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka