Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Utrustning Har sökt i trådarna här men blir inte klokare. Har haft ute sadelprovare men det hjälpte inte heller. Har en arab som oftast har ca MW...
Svar
19
· Visningar
4 320
Senast: annatoka
·
F
Utrustning Har aldrig ägt ett par lindor i hela mitt liv. Så undrar, måste man ha bandageunderlägg under oavsett vilket material lindorna är av...
Svar
6
· Visningar
1 135
Senast: Deimion
·
A
Utrustning Hej! Lång historia kort: min häst accepterar inte bettet/handen i hoppningen för fem öre. Det handlar inte om min hand, utan en...
Svar
19
· Visningar
1 368
Senast: Trix
·
Utrustning o nu menar jag ett riktigt hack, ej ponnyvarianten :) Lånade ett hack till fuxen av min tränare ígår. Jag tycker jag har bea koll på...
Svar
13
· Visningar
2 872
Senast: Inka-90
·
Utrustning Hej alla i det vackra vita vinter vädret. Vi älskar att pulsa i snön i skogen och för att ta oss dit e det lite isigt och måste då...
Svar
4
· Visningar
1 195
Senast: MaRomer
·
F
Utrustning Rider någon med ett par Intec stigbyglar som är ledade? Ledade stigbyglar är skönt för att få foten på rätt plats. Sen finns det ju...
Svar
11
· Visningar
5 558
Senast: Inka-90
·
Utrustning Jag har efter sommarens utställningar insett att min ryktlåda som jag har på utställningar är alldeles för liten för mig :cool: Jag har...
Svar
15
· Visningar
1 834
Senast: p_c
·
Utrustning Jo, det är nämligen så att nuvarande pollen behöver boots i hagen. Dem hon har nu är av märket professional's choice (bell boots, sånna... 2
Svar
31
· Visningar
2 872
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Hur mäter Cavallo sina stövlar? Fick detta mail från Calevo: You have to measure the height from the middle of the kneecap (front)...
Svar
4
· Visningar
2 363
Senast: Solponny
·
Utrustning Hur vet man att en bom i sadeln är av(i fram)? Det skulle vara snällt om du/ni som svarar kan specificera er noga, så man fattar och...
Svar
4
· Visningar
1 089
Senast: pinky
·
Utrustning Jag har ingen kreativitet kvar :( Jag vill ha ett (minst) anna schabrak i mörklila. Jag har en svart hästapolle som jag tror hade varit...
Svar
17
· Visningar
1 973
Senast: EmelieR
·
C
Utrustning Jag ska ge bort en prisent och söker ett billigare ROSA schabrak men ska vara av bra kvalitet med billigare menar jag runt 400kr max då...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: CassaMy
·
Utrustning Någon som vet hur Ankytränsen är i kvaliten och storleksmässigt? Har precis skaffat en XF-häst och har kommit underfund med att det...
Svar
2
· Visningar
1 154
Utrustning Min häst har en sadel som är utprovad för ca ett år sedan, men nu är problemet att stoppningen har sjunkit ner sen jag köpte den, vilket...
Svar
1
· Visningar
817
Senast: cahs
·
M
Utrustning Var hos sadelutprovare för ett tag sen och fick en Prestige Versailles utprovad till mitt fullblod. Jättebekväm, men dock har jag inte...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: EmelieR
·
Utrustning Finns det? Jag är så förbaskat trött på alla lager på lager (underställ, ridbyxor, chaps) så jag tänkte att det MÅSTE finnas några byxor...
Svar
15
· Visningar
2 167
Senast: Salinero
·
P
Utrustning var förvarar ni er utrustning? i stallet eller i sadelkammaren, jag tänker mer på täcken, hänger ni upp dem på tork i stallet vid...
Svar
11
· Visningar
1 613
Senast: Mitrolle
·
O
Utrustning Hej! Är de nån som provat Eggbett med kopparrullar ? Hur tycker ni att de funkar=)
Svar
14
· Visningar
3 461
Senast: Pancakes
·
Utrustning Är det någon soom har fårskinn eller teddyfodrade jodhpurs på vintern? Vad tycker ni om dem? Jag har rejäla skor och stövlar i stallet...
Svar
7
· Visningar
2 881
Senast: marve
·
Utrustning Någon som har erfarenhet utav en Horse Saver sadel? :confused: Har blivit erbjuden att köpa en begagnad sådan eftersom jag i panik letar... 2
Svar
21
· Visningar
10 849
Senast: giffan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka