Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Nu känner jag att jag verkligen behöver lite hjälp på sadelfronten... Har nu en Prestige Venus D som ligger väldigt bra på hästen... 2
Svar
20
· Visningar
2 556
Senast: Muninn
·
Utrustning Har kollat på dessa stövlar och funderar lite på hur varma de egentligen är Jag är verkligen frusen av mig och behöver ha riktigt varmt...
Svar
4
· Visningar
1 426
Senast: Wembley
·
Utrustning Vad tycker ni man ska ha på sig på sommaren om man jobbar som hästskötare på ett företag? Inte så mkt ridning utan mest ta hand om och... 2
Svar
30
· Visningar
4 461
Senast: As_Vegas
·
Utrustning Har inte en aning om denna tråden hamnar rätt..annars får den ju flyttas på ;) Ska hämta hem min häst på torsdag och ska då hyra ett... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 380
Senast: boccia
·
Utrustning I senaste ridsport läste jag om att man kan tillverka sina egna snösulor. Det finns någon sorts gegga man använder. Man sätter en platta...
Svar
6
· Visningar
1 475
Utrustning Ska köpa sadel till en stor shettis ca 110 cm i mkh. Har kollat på Hööks billiga ponnysadel i läder o tycker den ser ok ut. Men är den...
Svar
9
· Visningar
2 924
Senast: Minnie
·
I
Utrustning Jag behöver hjälp med att avgöra om man kan byta koppjärn på denna sadel, en Thorrowgood griffin, mer vet jag inte. Några bilder:
Svar
3
· Visningar
1 396
Senast: sissu
·
Utrustning Jag ska ta och inhandla mig ett par nya hoppskydd inför vårens träningsstart är det tänkt. :D Dem jag har nu duger helt enkelt inte... 2
Svar
23
· Visningar
3 966
Senast: Larka
·
Utrustning Vad har ni för kultryck på era hästtransporter? När jag köpte mitt Kylinge släp så hade jag inte en tanke på att ens kolla vad det...
Svar
6
· Visningar
6 517
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Jag har en billig syntetgjord från h**ks som inte verkar fungera alls när man ska jobba hästarna från marken. Tömmen nyps fast i...
Svar
6
· Visningar
958
Senast: lady_vip
·
Utrustning Är det någon som provat stigbygelmuffar? Värmer de något? blir det bättre eller gör det ingen skillnad?
Svar
3
· Visningar
1 061
Utrustning Nu är det väl min tur att be om era tips på passande dressyrsadel. Jag har två sadlar som jag tänkt pröva men funderar på om ni kan... 2
Svar
23
· Visningar
3 119
Senast: simpan
·
Utrustning Är det någon som har utbildat sig till sadelmakare eller gått någon utbildning/kurs i lädersömnad? Är väldigt intresserad utav...
Svar
12
· Visningar
2 470
Senast: Miagi
·
Utrustning Nu finns det så många trådar med utrustning i olika färger MEN visst finns ingen i brun, begia färger? Så släng in alla bilder ni... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
17 864
Senast: LilaTiger
·
M
Utrustning Funderar på att prova Wintecs dressyrgjord, den som är i typ "tounge" material och inte har resår, fast är lite halvelastisk hela...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: fallon
·
Utrustning Känner mig allmänt senil just nu för jag kan inte komma på vad den där lilla grejen heter som man sätter "överblivna" stiglädret i. Den...
Svar
5
· Visningar
1 099
Senast: älgen
·
S
Utrustning Hej! Jag har fått ett litet problem. Jag ska sälja ett träns, men vet inte vilket märke det är. Lädret är väldigt mjukt så kanske är...
Svar
4
· Visningar
1 181
Senast: Stimpa
·
M
Utrustning Var ute efter ett halvhals innetäcke, typ 250-300g. Men det enda som jag kan hitta är ju hela 550g!!! "jumbo" eller nåt. Alltså, jag... 2
Svar
20
· Visningar
2 285
Senast: -moa-
·
Utrustning I min Butet står: 2 680 06 5 Om det istället står 2/5 783 03 - betyder det en annan kåpstorlek eller samma eller nåt helt annat?
Svar
9
· Visningar
4 593
Senast: TITTI
·
I
Utrustning Någon som vet vad en dee-bett har för funktion? Vad är det bra för?:)
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: pinky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka