Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har funderingar på att skaffa ett nytt innetäcke, men skulle vilja ha förslag på rätt så tunna, bra täcken. Inför vintern har jag ett...
Svar
16
· Visningar
1 420
Senast: incognito
·
Utrustning Har nu hittat 3 intressant släp 1: Umesläp -96 enkelaxlat. Superfräscht invändigt, nytt golv, sparkplåtar. besiktigat. Sommardäck...
Svar
11
· Visningar
1 159
Senast: lindgreen
·
Utrustning Har senaste veckan varit på jakt efter nya ridbyxor då båda mina par lyckades bli så gott som utslitna samtidigt. Har dock problemet att...
Svar
1
· Visningar
626
Senast: Eve
·
O
Utrustning Jag köpte i våras en ny lämm till min transport efter att den gamla hade gått sönder. Lämmen har suttit på transporten sen i maj och...
Svar
5
· Visningar
1 008
Senast: Boj
·
Utrustning ni som har två hästar (typ 170 cm i mankhöjd), vad har ni för släp och dragbil för att kunna transportera båda samtidigt? släp...
Svar
6
· Visningar
1 387
Senast: Tora
·
E
Utrustning Jag såg att det var lite skriverier för ett tag sen om sadeln "Rebel: one". Mer info på www.linear.se. Dels var det ju några som skulle... 7 8 9
Svar
171
· Visningar
24 149
Senast: Wildflower
·
Utrustning Här är uppgifterna på min bil.Får den dra 1280, eller 1000 kg? Skattevikt, kg: 1280 Tjänstevikt, kg: 1280 Totalvikt, kg: 1710 Sänkt...
Svar
13
· Visningar
1 791
Senast: pinky
·
Z
Utrustning Vad är det bästa ni har fyndat? Visa gärna bilder :D 2
Svar
29
· Visningar
5 234
Senast: Chili
·
Utrustning Vad har ni för åsikter om detta bett? Har aldrig sett det tidigare.. http://www.hastprodukter.se/products.asp?catid=5&artnr=300115
Svar
1
· Visningar
735
Senast: Havregryn
·
Utrustning Har enorma problem med att hitta dressyrsadel till min häst. Det som passar honom trivs inte jag i och vice versa. Hur är HdRs...
Svar
3
· Visningar
1 518
Senast: Fraulein
·
T
Utrustning Jag ska köpa en ny sadel till min gammle vän.. Har letat efter bra alternaiv ett tag nu och de bästa jag kan hitta är torsions bomlösa...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: CarenSidney
·
Utrustning Någon som har gjort det? Jag vill ha guldfärgade flex-stigbyglar, men det är ju störtomöjligt att få tag på... så jag tänkte spraya... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 276
Senast: Kaki
·
  • Låst
Utrustning Hjälp! Jag har ett äldre släp där bakluckan/rampen är så tung att vi måste vara två på det för att stänga. Inte kul då jag varannan...
Svar
2
· Visningar
1 360
T
  • Låst
Utrustning Håller på att renovera våran kyllinge kärra. Bakluckan är tung att lyfta . Är det någon som vet om det går att få den att gå lättare...
Svar
7
· Visningar
2 782
Utrustning Jag vill ha en sadel som går att använda till allt. Har fram tills nu varit helt inställd på en Montsegúr-sadel, Long Distance, som... 2
Svar
32
· Visningar
3 335
Senast: Liten
·
Utrustning Någon som har den? Har funderat på en sådan men vill veta hur de är, trillar inte av så ofta men hur är de i kvalité med mera :)?
Svar
6
· Visningar
806
Senast: MonteRose
·
Utrustning Har ett Showmaster ofodrat regntäcke, som har perfekt passform till hästen, men som hela tiden varit lite opålitligt vad gäller att...
Svar
10
· Visningar
1 547
Senast: Chili
·
Utrustning Någon som vet hur stort dressyrschabraket är? Längd x bredd?:bump:
Svar
15
· Visningar
1 298
Senast: Havregryn
·
Svar
9
· Visningar
1 016
Senast: FadeAway
·
Utrustning Vad kan hända om jag drar en transport som är tyngre än vad bilen får dra? Jag vet att jag blir av med körkortet om jag blir stoppad... 2
Svar
36
· Visningar
8 497
Senast: lindgreen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka