Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning är 5'9 samma som 125 i svenska storlekar i horseware täcken?
Svar
2
· Visningar
663
Senast: iloveyou
·
Utrustning Jag beställde ett par ridbyxor på nätet som det visade sig att de inte var särskilt smutsavvisande, vilket inte är så praktiskt i ett...
Svar
6
· Visningar
1 033
Senast: bigganl
·
Utrustning Någon som har koll på om allrounden och dressyren är likadana i bommen? Jag har ju provat några sadlar nu:o Och när jag åkt upp en...
Svar
3
· Visningar
1 073
Senast: TinyWiny
·
P
Utrustning Har ett vanligt tvådelat bett med fasta ringar på min foderhäst, men vill ha något att variera med. Fick med ett bett men det tenderar...
Svar
4
· Visningar
682
Senast: aprilia
·
J
Utrustning Nu ska jag beställa en ny hjälm, men kan inte bestämma mig för vilken. så nu är det upp till er bukisar, vilken ska jag välja? Det...
Svar
18
· Visningar
1 261
Senast: amandamazetti
·
Utrustning Jag är intresserad av att köpa en bomlös, men eftersom jag tycker dom är ruskigt fula så skulle jag vilja ha en som liknar en 'vanlig'... 2
Svar
20
· Visningar
2 134
Utrustning När man väljer sadel, så undrar jag vilka parametrar som är avgörande för att en sadel kommer att passa ryttaren. Är det bredden på... 2
Svar
28
· Visningar
14 900
Senast: bigganl
·
N
Utrustning Jag funderar på att köpa en ny klippmaskin i stället för att betala andra att klippa min häst flera ggr per vinter. Men jag har...
Svar
10
· Visningar
5 751
Senast: Noisette
·
Utrustning Har ett Bucas täcke som jag är supernöjd med, men det passar givetvis inte till min nuvarande häst. Täcket är alldeles för smalt över...
Svar
12
· Visningar
4 042
Senast: Mattsson
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Jag har nu två ponnyer som jag skulle vilja hitta sadel till. Den ena är ca 120 cm hög, ganska rund bröstkorg...
Svar
9
· Visningar
1 159
Senast: vilse
·
Utrustning Jag har just insett att min häst har nog ovanligt stor tunga :p så det skulle kunna vara därför hon förrut slängt av folk hipp som...
Svar
13
· Visningar
1 180
G
Utrustning Idag, la jag en ståltråd 3 cm bakom bogbladet och formade över manke och rygg, sedan la jag det på ett papper och ritade av.. Sedan...
Svar
6
· Visningar
3 722
Senast: lulski
·
Utrustning Gör så här: lista dina tre finaste/bästa saker, lägg in bild och berätta för oss andra varför de är så fantastiska!
Svar
10
· Visningar
1 194
Senast: Equilina
·
Utrustning Vad har ni för länd/skritttäcken? berätta gärna lite om vad det är för täcken ni har och om ni tycker dom är bra.och givetvis vill jag... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
15 882
Senast: Lorelie
·
H
Utrustning http://www.pixbox.se/pic_show_id23172032.html går de att fixa??
Svar
12
· Visningar
1 622
Senast: cili
·
Utrustning Är de i en bomvidd som anpassar sig efter hästen, eller köper man den med utbytbara framvalv? Vad kostar dessa i nypris? Vilka ryggar...
Svar
3
· Visningar
652
I
Utrustning Hej, skulle vilja höra vad ni tkr jag ska ha för bett på min ponny som jag fick nyligen. hon är rörlig och mjuk i munnen men har ridits...
Svar
16
· Visningar
1 279
Senast: isabeeelle_
·
M
Utrustning Ska införskaffa ett par stövlar för vintern och väljer mellan MH Rimfrost Rider och Börjes Läderstövel Tex. Nån som äger antingen eller...
Svar
5
· Visningar
783
Senast: incognito
·
Utrustning Kan man färga brunt läder svart med något medel?? Typ om man har ett brunt träns och vill ha det svart:) En tanke som slagit mig.
Svar
7
· Visningar
896
Senast: Liten
·
Utrustning Jag har en gammal härk ute på gård'n som vi köpte billigt av några vänner, som vi tänker försöka måla om och renovera upp och sedan...
Svar
10
· Visningar
1 276
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka