Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Jag är sugen på ett par chaps och har kollat lite på hööks i nappa. Någon som har provat eller klämt och känt?
Svar
15
· Visningar
1 163
Senast: SomethingCorporate
·
Utrustning Jag tänkte köpa vanliga elastiska benlidor från Horze, men vet inte riktigt vilken färg jag ska välja. Kanske är ingen riktigt rätt...
Svar
3
· Visningar
746
Senast: pinky
·
S
Utrustning Hej! Vad använder ni för utrustning när ni longerar? Varför? Lägg gärna in bilder också :)
Svar
10
· Visningar
1 052
Utrustning Nu äntligen är min Prestige-sadel på gång :love: Glädjen är total! Men, jag tror att jag kommer att behöva värma om den, men hos vem...
Svar
15
· Visningar
3 859
Senast: phie
·
Utrustning min häst har kliat bort "halva" svansen på några dagar, och i går när jag hade ridit märkte jag att det var en svärm med knott och andra...
Svar
9
· Visningar
2 083
Senast: vinkelina
·
M
Utrustning Jag funderar på att köpa en hästlastbil som får köras på B-kort. Jag tänkte sälja av min bil samt min hästtransport. Jag är...
Svar
7
· Visningar
2 587
Senast: MissMolly
·
Utrustning ...par ridbyxor har ni? Jag har: Ett par rostfärgade med sadelskärning i tyg. Ett par creme med sadelskärning i tyg. Ett par... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 402
H
Utrustning Kan jag få se bild på era bomullstäcken?
Svar
9
· Visningar
1 035
Senast: Underbar
·
Utrustning Ni som har back on tracktäcken i de 'tunnare' varainterna (nät, fleece och jämförbar tjocklek om det finns fler). Hur är täckena i bogen...
Svar
15
· Visningar
1 889
H
Utrustning i läder? vilka använder du? vilka är kassa?`vilka är bäst?
Svar
12
· Visningar
1 148
Utrustning Någon här som har det tränset? Är det nåt att ha? Lägg gärna ut bilder med tränset på er häst
Svar
7
· Visningar
1 170
Senast: Julia-hk
·
S
Utrustning jag har svårt att hitta en sadel som passar bra på min riktigt breda och runda norsvenska ardenner "utan" manke och platt rygg. Har...
Svar
2
· Visningar
1 607
Senast: indigo95
·
Utrustning är en sån rakare än en prestige golden star extra?
Svar
4
· Visningar
1 066
Senast: iloveyou
·
I
Utrustning Vi hade en diskussion i stallet idag.. Hur ska ett sidepull sitta korrekt? Vi hade lite olika åsikter om detta.. Visa gärna med bilder (...
Svar
7
· Visningar
1 028
Senast: tinafinis
·
Utrustning hej! fick just hem en wintec wide, som var för bred! :eek: så nu skall jag sälja den och köpa en ny sadel.. jag fick testa en kompis...
Svar
6
· Visningar
902
Senast: Tinuri
·
Utrustning Har lämnat in mina täcken för tvätt, och sedan ska dom impregneras. Har hela tiden haft siktet inställt på impregneringsmedel... 2
Svar
24
· Visningar
6 761
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Har ett litet dilemma då jag inte vet vilken sadelmakare jag skall lämna in min sadel till för omstoppning. Jag köpte innan sommaren, en...
Svar
16
· Visningar
2 779
Senast: MaddeLen
·
Utrustning varför i hela friden finns det bara så sjukt fula bomlösa sadlar? alla ser ju ut som nå sadlar tagna ut star wars :eek: :crazy... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 808
Utrustning Är det någon som har dessa stövlar och kan berätta lite vad ni tycker om dem? är de prisvärda? är de klumpiga? ni får görna visa bilder...
Svar
7
· Visningar
1 171
Senast: Centaur
·
Utrustning Tjo alla glada Bukare! Jag tänkte höra med er om ni vet om det finns att köpa lösa stöd till Bates Isabell Werth-sadlarna? Jag har...
Svar
6
· Visningar
903
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka