Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Ngn som vet om det finns några boots (mot ball-tramp) som inte ger skav som i sin tur kan utvecklas till mugg? Jag har en pålle med...
Svar
6
· Visningar
1 463
Senast: Parisienne
·
A
Utrustning Alla som har en Jacson Celine hoppsadel - vad tycker ni om den? 1. Är det strävt läder i sitsen? 2. Hur är stoppningen? 3. Är det...
Svar
8
· Visningar
3 452
Senast: Equilina
·
V
Utrustning Någon som har? Jag vill ha ett fleecetäcke som har "annat" yttermaterial så att spånet inte fastnar, vet att jag har sett det någonstans... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 316
Senast: veronican
·
I
Utrustning Är på gång att köpa transport. Krav: boggie! Vill att den ska gå stadigt på vägen. Funderar på en enhästars så hästen har gott om... 2 3
Svar
43
· Visningar
6 171
Senast: LaVidaLoca
·
M
Utrustning Är det någon som provat den? Såg att den finns på rea på stadium nu, funderar på att testa..
Svar
3
· Visningar
994
G
Utrustning Just nu har jag bara bilder på hur han ser ut från sidan. Men kan tillägga att han förtillfället mäter ca 85 grader. Bakom bogbladen är...
Svar
8
· Visningar
1 083
Senast: fjordtokan
·
C
Utrustning Är det bara Sprenger som tillhandahar det? Om man vill ha en budget variant, och vill skippa bettskivor, vart letar man då?
Svar
2
· Visningar
700
Senast: Cronis
·
Utrustning min kompis ska nu köpa ett par ridstövlar men har det inte lätt då hon har gansk stora vader och inte direkt långa ben :p vet ni...
Svar
6
· Visningar
861
Senast: Frajda
·
T
Utrustning Jag funderar på att köpa en sån till mitt varmblod. Idag har jag en knights som jag rider i, men den är inte riktigt bekväm tycker jag...
Svar
5
· Visningar
1 110
Senast: Shenzi
·
E
Utrustning Har möjlighet att köpa en ny sådan till ett väldigt bra pris, men jag måste bestämma mig snabbt och får inte skicka tillbaka den. Vill...
Svar
10
· Visningar
2 351
Senast: mctucker
·
Utrustning Har en sadel som jag fick med ena ponnyn, har dock ingen aning om vad det är för märke. Och jag erkänner, jag är SÄMST på sånt här :o...
Svar
11
· Visningar
2 206
Senast: Solvira
·
Utrustning Har köpt ett beg. släp med massor av reklam på. Hur får man bort dem på bästa sätt? Sitter ju som berget!
Svar
6
· Visningar
1 147
Senast: Ninnurur
·
M
Utrustning Ska köpa ett par nya ridhanskar nu, har tidigare haft Tegera Pro och ett par handskar från hööks. Har till och från haft ont i lederna...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: majabergman
·
C
Utrustning Vad ska jag ha för byxor när jag rider ? Har äntligen kommit ur vagnen, för att prova att sitta på hästen och inte bara bakom. Och... 2
Svar
25
· Visningar
3 524
M
Utrustning jag funderar på att köpa en bomlös sadel till min häst. har tittat på pfiff bomlösa sadel och på de billigaste modellerna från hööks... 2
Svar
22
· Visningar
1 728
·
M
Utrustning jag söker efter en bomsadel till min häst. han är en kallblodstravare, ganska så smäcker o med kort rygg, har 125 i täckes storlek. han...
Svar
6
· Visningar
955
Senast: Havregryn
·
Utrustning Rider idag på ett nova bett som fungerar helt ok, skulle dock vilja prova något "mjukt" liknande med lite tungfrihet. Någon som har...
Svar
6
· Visningar
1 714
Senast: pomelo
·
Utrustning Vad har frampommeln för funktion på en bomlös sadel? Har sett att en del tar ur den helt, mesan andra lägger i en handduk, bomull etc... 2
Svar
21
· Visningar
2 449
Senast: skuggi
·
M
Utrustning jag funderar nu på att köpa en bomlös lite bättre sadel. jag vill ha en sadel som ger så mycmket stöd som möjligt och som känns mest som...
Svar
7
· Visningar
960
·
G
Utrustning Hur bred är en Zaldi om den är 32? Någon som vet grader? Är brunet svängd eller rak?
Svar
1
· Visningar
628

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka