Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag måste i ärlighetens namn tillkännage att jag i min jakt på sadel enbart tänkt att den ska passa hästen och ev min bak. Det här är...
Svar
4
· Visningar
1 061
Senast: Balance
·
J
Utrustning Min (våran=min o mammas) lilla underbara hästskötare, ska vara med på maskeradhoppning till helgen. Hon har bestämt sig för att hon vill...
Svar
8
· Visningar
19 738
Senast: Abbeponnyn
·
Utrustning Ska vänja min lilla shettis vid träns och bett snart. Har aldrig varit med såhär från början innan. Vad rekommenderar ni för typ av...
Svar
5
· Visningar
841
S
Utrustning Ni som har förbygel m. martingal från hdr- vad tycker ni? Kvalitet, passform etc. Lägg gärna även in bild ni som har! Tack på...
Svar
3
· Visningar
1 161
Senast: pomelo
·
D
Utrustning Någon som har ett sådant? Vad tycker ni om det, t ex är materialet mjukt? Bild? :D
Svar
8
· Visningar
1 589
Senast: Liten
·
  • Låst
Utrustning jag vill höra lite för- och nackdelar med bomlösa... och så vill jag ha hjälp med en liten fråga :D Jag funderar på att köpa bomlös...
Svar
1
· Visningar
601
M
Utrustning I börjes padd till bomlösa sadlar kan man byta ut inläggen i den? Jag funderar på att köpa några paddar som man kan byta när de blir...
Svar
3
· Visningar
701
Senast: mctucker
·
Utrustning Hej håller på att kolla runt efter ett par bra vinterstövlar, Hade fastnat för rimfrost high rider II men sen verkar det inte som om...
Svar
2
· Visningar
1 102
Senast: Buongusto
·
M
Utrustning Har köpt ett fleecetäcke idag, men det är bara en gjord på det. Funkar det att använda på natten? Eller kommer hon ha det under magen på...
Svar
10
· Visningar
931
Senast: Minime
·
F
Utrustning Kan man på nått sätt mäta händerna så man vet vilken size man ska ha på handskarna? Eller kan man jämföra 7,8,9 storlekar med s,m,l?
Svar
1
· Visningar
660
Senast: Constance
·
Utrustning vem säljer dom? vad tycker ni om dessa sadlar? finns det någon hemsida? har en travar tjej som växt ur sin sadel..hon är 4...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: Elektron
·
H
Utrustning Dottern har en ponny som tenderar att stryka sig där bak, fast ända nere på hoven/kronranden. Kan man ha boots på bakhovarna (förstår...
Svar
8
· Visningar
1 153
Senast: Bialitt
·
Utrustning Ska snart köpa ny häst, och eftersom ingen av grejerna kommer passa, så måste jag köpa ny garderob.. Har alltid kört med luva på... 2
Svar
32
· Visningar
2 563
Senast: peachezz
·
Utrustning hur vet man vad man ska ha för storlek på stigbyglar? jag ska köpa nya men det står 100 eller 120...är 120 förstort om jag har junior i...
Svar
2
· Visningar
1 336
Senast: iloveyou
·
Utrustning Min lillpojke rids i en griffin sadel nu, som ligger bra. Men vill ha en lädersadel, vilka märken är det idé att prova då?
Svar
3
· Visningar
620
Senast: bigganl
·
Utrustning Hej alla kloka. Jag ska köpa både en dressyrsadel och en hoppsadel till hästen. Det är ett halvblod på 172 cm. Jag skulle beskriva...
Svar
5
· Visningar
1 102
Senast: Centaur
·
  • Låst
Utrustning Vi har bytt väggar i vår Kylingekärra till formplyfa. De är bruna och släpet i övrigt är vitt så vi skulle vilja måla om de bruna...
Svar
2
· Visningar
1 076
Utrustning Jag vill se era sponsorgrejor! Alltså täcken, schabrak, luvor, ridtäcken osv. Med sponsor loggor!! In med bilder!!! :bump:
Svar
3
· Visningar
869
Senast: Daredevil
·
Utrustning om man har en sadel man vill värma om, kan vem som helst värma om den då som gör de eller måste man gå till nån spec just för "mitt"...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: Elisha
·
H
Utrustning Jag undrar bara hur pass bra den billigaste Börjes Sadeln är. Kostar väl runt 1-2000 kronor, och har träbom. Vissa säger att den är... 2
Svar
36
· Visningar
4 284
Senast: Manji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka