Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Utrustning Någon som har de nya benskydden från Veredus, Carbon gel? Funderar på att köpa dem, tycker att de verkar väldigt bra med sådan... 2 3
Svar
49
· Visningar
8 264
Senast: My Beauty
·
F
Utrustning Det var länge sen vi hade en tråd med täcken. Visa era fina tävlings och träningstäcken. Vill få lite inspiration inför höstens garderob...
Svar
6
· Visningar
2 312
Senast: Shaklima
·
A
Utrustning Undrar bara hur Prestiges bomvidder är? För dem kör ju inte på samma som andra sadlar "det normala" om man säger så. Vilken bomvidd är... 2
Svar
22
· Visningar
15 824
Senast: Loppz
·
S
Utrustning Håller på att leta efter en ny hjälm och jag är totalt förvirrad :confused: Skulle gärna vilja ha lite tips på ridhjälmar som är...
Svar
6
· Visningar
1 974
Senast: SarahA
·
Utrustning Vad kan ett Umesläp, boggivagn -99 vara värd? Ser välskött och fint ut på dom bilder jag fått. S+V däck. Men priset tycker jag är för...
Svar
2
· Visningar
1 000
Senast: Bonita4
·
R
Utrustning Söker tips på dressyr- och hoppsadlar, som har ungefär samma passform som Griffin Young Rider, fast som går att få i lite smalare...
Svar
1
· Visningar
559
Senast: russet
·
A
Utrustning Jag har en Knights Sir Walter till min häst, och nu ska jag köpa en dressyrsadel. Vad finns det för sadlar som liknar Knights i...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: fjordtokan
·
P
Utrustning Hej alla!! Jag har problem med mitt sto som visat sig vara väldigt väderkänslig över ryggen/länden.....:eek: Så nu vänder jag mig till...
Svar
8
· Visningar
820
Senast: Lina_
·
Utrustning är det nån som har erfarenhet av Källquist excellent?? sett en sån som jag ev är lite intresserad av. vilken sorts rygg passar den och...
Svar
9
· Visningar
906
Senast: Nominous
·
S
Utrustning Någon som har detta täcke? Är det bra, dåligt m.m? :) tacksam för svar! :bow...
Svar
5
· Visningar
912
Senast: Qodrofenia
·
S
Utrustning Sugen på dessa träns, någon som har något av dom? Hur är dom i lädret m.m ? :) tacksam för svar! :bow: Henri De Riviel Frank...
Svar
6
· Visningar
719
Senast: Lina_
·
D
Utrustning Undar lite om min häst verkligen har svängd eller rak rygg. Själv tycker jag den ser ganska svängd ut, men jag har bytt från en svängd...
Svar
1
· Visningar
788
Utrustning Om jag nu hypotetiskt skulle dra en transport med totalvikten 1300 kg men min bil får bara bara dra 1000 kg, vilket straff kan man få om... 2
Svar
20
· Visningar
1 768
Utrustning Någon med erfarenheter,positiva/negativa. Hur går man tillväga? Alla synpunkter mottages tacksamt!
Svar
6
· Visningar
618
Senast: Elektron
·
L
Utrustning Jag har nyligen köpt en barefoot cheyenne som jag har när jag jobbar med dressyren (när jag rider ut i skogen sitter jag bättre i min...
Svar
2
· Visningar
1 206
Senast: _86a_
·
Svar
3
· Visningar
860
Senast: quint
·
Utrustning Kan någon säga vilket teckensnitt det är på txten på transporten ? http://hastutrustning.hastnet.se/sok/annons.php?aid=98711 Jag har...
Svar
10
· Visningar
1 218
Senast: ricca
·
M
Utrustning jag har tänkt på en grej. om man beställer en tid hos en sadelutprovare och dom/den provar ut en massa sadlar men det visar sig att...
Svar
18
· Visningar
1 650
P
Utrustning Hej!!! jag har ridit med grimma en del o det har gått jättebra, bättre än med bett. så nu undrar ja gom ja skulle ta o prova ett...
Svar
7
· Visningar
915
Senast: Snowball
·
Utrustning Jag är på jakt efter ett boggiesläp, det ska ha breda bommar för att låta hästen åka brett, samt vara ljust och luftigt. Fronturlastning... 2
Svar
38
· Visningar
3 631
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka