Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Utrustning Har en 9-årig son som rider och har gjort i 3 år nu. Har jätte svårt att hitta utrustning till både honom och ponnyn som är killigt. Han...
Svar
4
· Visningar
1 162
Senast: SweetBriar
·
Utrustning Alltså, jag kan verkligen inte bestämma mig, och nu är det snart dags att sätta igång damen och därmed skaffa ny utrustning. Är det... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 737
Senast: Ms_Antrop
·
P
Utrustning Jag behöver en ny hjälm!! Snabbt!! Jag har ramlat av med min alldeles för många gånger. De enda jag måste gå efter är att hjälmen måste...
Svar
11
· Visningar
1 056
Senast: Pimmen
·
  • Låst
Utrustning Jag vill se bilder på era Stübbenträns :love:
Svar
2
· Visningar
690
Utrustning Som rubriken säger, vad behöver man som hästägare? Hur mycket täcken, småprylar, m.m. m.m. Ska nämligen kanske få egen häst,:D ta på...
Svar
7
· Visningar
1 354
Senast: c0pyright
·
H
Utrustning Vad är ni ute efter att handla när ni åker på mässor?
Svar
17
· Visningar
1 220
Senast: Frau
·
P
Utrustning Hejhopp! Idag drog jag en riktig latmask och hoppade över kanske hälften av utrustningen till dagens ritt. Tänkte att jag skulle... 2
Svar
26
· Visningar
2 436
Senast: Luxi
·
M
Utrustning Hej! Köpte för 2 månader ett par Pikeur Ciara ridbyxor och efter några dagar såg jag att dom hade släppt i sömmen i bak 8 cm från...
Svar
8
· Visningar
940
  • Låst
Utrustning Jag undrar om någon här har tips på om det finns någon speciellt typ av skruv man kan använda till hästtransporten för att fästa själva...
Svar
1
· Visningar
1 134
Utrustning En bakant skulle till Ullared och jag bad henne köpa med en fårskinnspad. Det gjorde hon och den känns bra men översidan är illande...
Svar
7
· Visningar
1 095
Senast: bigganl
·
Utrustning Har lånat hem 3 st dressyrsadlar från en affär till min unghäst på 3.5 år. Den ena, kieffer wien var för smal så den red jag inte i... 2
Svar
36
· Visningar
2 792
Senast: deppo89
·
Utrustning Ja vad betyder det? Står så när man ex kollar på Petrie-stövlar. Ex Anky. Är förresten 3000 kr inkl frakt bra för ett par nya...
Svar
9
· Visningar
1 078
Senast: bigganl
·
H
Utrustning Någon som provat dem? funkar de bra som sista putsen??
Svar
13
· Visningar
2 577
Senast: Havregryn
·
Utrustning Ja jag är ju sadellös, bestämde mig äntligen i somras för att sälja min fina dressyrsadel-Stubben Scandica, den passade mig men inte...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: elfi
·
H
Utrustning Varför lägger man de på bett??
Svar
11
· Visningar
4 740
Senast: lillsyrran
·
Utrustning Har det nån betydelse hur stora ringar man har på bettet vid tömkörning? Instinktivt känns det bättre med stora ringar men då jag...
Svar
17
· Visningar
1 638
Senast: MonteRose
·
Utrustning Vissst finns det något sådant? Olika märken ? Vilket är bäst? Sambon har hämtat hem en äldre MChjälm som reserv-och...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: Sorbe
·
Utrustning Hejsan! eftersom jag inte hittade det jag söker när jag sökte startar jag en egen tråd. fram med bilder på era bomlösa sadlar... 2
Svar
24
· Visningar
2 412
Senast: jezzscar
·
C
Utrustning Hej! Jag ska skaffa ett Myler bett till min ponny, men jag undrar några saker :confused:: Får man tävla i dom? Är det någon här som har...
Svar
13
· Visningar
3 146
Utrustning Vad tror ni om att köpa en Kieffer där man har bytt bommen? Borde ju egentligen inte vara några problem,men undrar hur ni andra tänker?
Svar
10
· Visningar
863

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ofräsch häst?
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Det här med muskelskador...
Tillbaka