Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning är det jag som ser skeft eller är det bilden som är tagen i fel vinkel eller ser denna bom sned ut?? 2
Svar
21
· Visningar
1 599
Senast: Larnqvist
·
Utrustning Hej alla! Hoppas att jag kan få lite råd och hjälp här. :) Jag ska köpa en begagnad transport och har 2 favoriter som jag tänkt...
Svar
7
· Visningar
825
S
Utrustning Har köpt en fux för första gången i mitt liv och undrar nu vilken fär på läder jag ska ha till honom. Har just nu brunt, ganska ljust...
Svar
16
· Visningar
1 422
Senast: Centaur
·
Y
Utrustning Hej jag ska köpa en ny säkerhetsväst & undrar ifall det är någon av er som har västen riders company? hur är den? Jag vet inte säkert om...
Svar
6
· Visningar
848
Senast: MissSY
·
H
Utrustning Safari?? vad är de för färg??
Svar
4
· Visningar
3 732
Senast: Centaur
·
Utrustning Har ett par sådana på min sadel,men efter att ha hört att dom är nästan farligare än helt vanliga stigbyglar så börjar man att...
Svar
14
· Visningar
2 327
Senast: Cilla
·
Utrustning Har nyligen köpt en HDR Fletcher hoppsadel privat av en tjej som använt den 10 ggr. Idag när jag får hem sadeln och ska prova den så...
Svar
6
· Visningar
2 874
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Är det någon här som har en mountain horse bodyguard jacka (med "inbyggda" skydd). Vill i så fall veta vad ni tycker. Är den bekväm...
Svar
5
· Visningar
1 931
Senast: MCP
·
S
Utrustning Vad ska jag väljaför storlek? :crazy: Hästen har 140 på täcket och halsen finns i small, medium, large x-large. Vilken storlek har...
Svar
4
· Visningar
809
Senast: smultronfot
·
A
Utrustning Jag har problem med den bomlösa sadeln, eller padden som glider ner under sadeln och drar med sig sadelns framkant. Som ny hände detta...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: mahlmt
·
S
Utrustning Ska beställa en Racesafe Rs 2000 från internet och behöver veta den exakta storleken. Har nu gått efter en storlekstabell...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: _Sarah_
·
P
Utrustning Helskodda eller knäskodda? Vad tycker du är bäst? :D 2 3
Svar
48
· Visningar
2 707
Senast: Zlatan
·
Utrustning Mina älsklingar mår inte bra av att bo i en hög... Och ska sadelkammaren ändå göras om så kan jag lika gärna ge dem en ordentlig... 2
Svar
38
· Visningar
3 968
Senast: SoCameA
·
Utrustning Jag går i funderingarna på att köpa ett träns från Henri de Rivel, men har inte känt på ett sådant träns (köper online). Hur är...
Svar
6
· Visningar
1 197
Senast: Jate Volim
·
Utrustning Har haft min häst i snart två månader. Hon är bred, har ganska rak rygg och kort sadelläge. Åkte till en stor sadelutprovare utanför... 2
Svar
35
· Visningar
2 585
Utrustning behöver lite synpunkter så jag kan bestämma mig.. :p ska införskaffa en hoppsadel, men kom på att jag vet inte om jag vill ha svart... 2
Svar
33
· Visningar
2 514
Senast: aprilia
·
G
  • Låst
Utrustning Vad ligger den bra på för slags hästar? Har letat i hur många trådar som helst, men får inte riktigt fram den informationen jag vill ha...
Svar
6
· Visningar
1 429
Senast: LinnK
·
Utrustning Jag har märkt att min pålle kliar sår där grimmans spännen ligger emot. TRoligtivs något med spännena han inte tål. Jag har tejpat dem...
Svar
12
· Visningar
1 028
Senast: pernilla_s
·
Utrustning Är det en prisvärd transport? har blivit erbjuden en ny sådan med sparkplåtar, fönster, extra kraftig mellanvägg samt snabb bommar bak...
Svar
12
· Visningar
4 686
Utrustning Hur påverkar det hästen, om det nu gör det? Om man till exempel har svårt att hitta en sadel som passar hästen efter hur ryggen ser...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Sorbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ofräsch häst?
  • Dressyrsnack nummer 18