Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känns jobbigare med en buköppning än att bära vatten.
1) Mina hästar dricker mindre ju kallare det är, både inne och ute. Och då har de ändå bästa förutsättningarna inne med thermobars. Så fort det blir nollan och någon plusgrad så tömmer de nästan karen och nu när det är neråt -10 så dricker de knappt en tredjedel och bara en skvätt vardera i hagen. Suck. Ger dem ordentligt med riktigt uppblött betfor och hoppas att de får i sig det de behöver.
2) Jag knoppar i stort sett bara när det är nationell tävling eller en professionell fotograf där, tycker att det är tråkigt nog att göra det inför fälttävlan och dressyr så ids inte i onödan.
Nu är ju detta bara en liten lokal hopptävling så jag funderar på om jag ska ha manen utsläppt? vad föreslår ni? ser det överambitiöst ut att göra knoppar inför en sån tävling? hade det varit dressyr skulle hon ju självklart vara knoppad. Manen har växt en hel del sen jag sist la ut bilder på henne så den är ganska lång nu.
Jag har dessutom tvättat ridhjälmen, den är fortfarande blöt, hoppas den inte fryser fast på huvudet på mig