Nä. Det är helt ointressant och en alldeles för bokstavlig tolkning, av något som är ett ganska vanligt "tips/påstående med glimten i ögat" i kvinnoforum online.
Det betyder alltså inte bokstavligen att du ska springa ut och köpa leksaker. Det betyder att en leksak innebär betydligt mindre problem och mer nöje än en strulig karl (om det nu är pga sex man tänker sig träffa karln).
Det jag menade med mitt inlägg är alltså att det verkar inte bara onödigt, utan rakt av kontraproduktivt att gå på dejt du inte är särskilt intresserad av, medans du är mitt i ett superstruligt uppbrott med en manipulativ man som har installerat massa kontrollmekanismer.
Om det är av andra skäl du funderar på att gå med på en dejt (tusen röda varningsflaggor på det dock, män som försöker övertala dig till något ska man hålla sig långt borta från), typ sällskap, få komma ut ur huset osv, varför inte göra det med en vän eller en kvinna från en vänskapsdejtapp istället?
Det är endast av välmenande och igenkännande jag skriver det här. Det är entusiastiskt samtycke som ska gälla, och män som inte bryr sig om det ska inte få tillgång till dig. Du har ett egenvärde bara i din existens. Du är inte någons leksak, objekt, fantasi. Du är en människa som förtjänar att bli behandlad med omsorg och respekt.