Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag går inte varken upp eller ner just nu. Haft samma morgonvikt sedan i måndags, skött mig väl med både kost och motion. Så hoppas strax på det där tappat @MarieJ nämnde!
Helger tycker jag är lite svåra, på kvällarna är det såååå mysigt att knapra på något gott. Kanske ska göra mig ett rejält och vackert fruktfat att sitta o plocka från.
Okej, vägde mig idag igen bara för att jag inte riktigt trodde på det där med +0,5, och idag visade det -0,2 istället ifrån den ursprungliga vikten, så det var nog en tillfällig förvirring av kroppen. Skönt! För jag haaar skött mig!![]()
Det är det som är så skönt att väga sig ofta tycker jag, att man ser att kroppen hoppar upp och ner utan någon speciell anledning. Sen bara ha en dags vikt som man räknar. Ser man sen över en månad så ser man skillnaden från första viktnoteringen till sista
Men man undrar ju lite vad kroppen gör när man plufsat upp 2 kg helt plötsligt![]()
Well.. Nu är det inte fredag utan söndag men det gick inte som planerat!Väger 51 efter att ha ätit 2 mackor idag och vill gärna gå upp minst ett kilo till. Jag pendlar rätt så mycket i vikt och tappade en del när jag fick influensa.
Det lägsta jag vägde under tiden jag var sjuk är 48,-nånting. Riktigt skrämmande.Och det har varit motigt att gå upp i vikt efteråt; fokuserar mest på att försöka äta ordentligt. Har 3 matlådor att äta nu iallafall som lunch. (brukar annars äta flera små mål bara, oftast) För ogillar verkligen att jag kan känna mina revben under nyckelbenet så enkelt..-
Så mitt mål är att väga minst 52 på fredag och det känns som ett mål jag kan klara av.![]()
Även denna vecka glömde jag skriva in här hur det gick i fredags.
Vägdag fredagar
5/1 -2,2kg
12/1 -0,8kg
19/1 -0,2kg
26/1 -1,4kg
2/2 -1,2kg
9/2 -0,5kg
16/2 +0,8kg
23/2 -1,7kg
2/3 -0,2kg
9/3 +/- 0kg
Tot. -7,4kg
Jag kan tycka att jag förtjänar bättre siffror än såhär denna veckan faktiskt.
Jag ligger 2kg ifrån mitt första delmål som innebär att jag får köpa lite nya toppar vilket jag är i stort behov av så fort vädret blir bättre. Lite lätt irriterad nu om man säger som så.menmen.. Nya tag i Texas och på fredag ska jag ha någon typ av minus annars kan min kropp förvänta sig en rejäl utskällning
![]()