Oj, det var inte mycket! Har nog inte vägt så lite sen typ.. mellanstadiet?Jag har vägt 47för typ 5-6 år sedan. Det var sådär snyggt. Funkar definitivt inte nu som snart 36-åring.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, det var inte mycket! Har nog inte vägt så lite sen typ.. mellanstadiet?Jag har vägt 47för typ 5-6 år sedan. Det var sådär snyggt. Funkar definitivt inte nu som snart 36-åring.
Det har inte så mycket med vikten att göra som att jag behöver bygga upp kroppen för att må bra. Har en sjukdom som blka gör att många leder gärna hoppar ute led samt att jag får inflammationer i dem. Iom 2 graviditeter är kroppen helt nedgången och behöver byggas upp. Men det är lite som att jobba i uppförsbacke.![]()
ett hekto till i ratt riktning. Varfor kan jag inte bara ga ner 2 kilo magiskt over natten![]()
Blööörrrrk dagens fastedag har varit supertuff med mens och två sjuka barn.
Längtar tills i morgon då jag ska göra champinjoncrepes
Det blir ju inte bättre för att jag sitter och kollar på matprogram![]()
Jag har inte vågat äta ngt idag så körde pasta-middag med färsk pasta fylld med spenat, parmesan och pesto. Strösslade massa parmesan och olivolja över. Ett glas bättre rödvin till
Sorry!![]()
Haha det slår aldrig fel. Fastedag = jag tittar på matprogram.![]()
Börjat med 5:2 igen. Får se om det ger mer resultat den här gången.
Det gjorde jag inatt! Kaos. Höll på att somna på toa. Mkt fräscht. Drack tre klunkar vätskeersättning och sen körde det igång igen. Nu mår jag dock bra igen? Mkt oklart..
Jag har inte vågat äta ngt idag så körde pasta-middag med färsk pasta fylld med spenat, parmesan och pesto. Strösslade massa parmesan och olivolja över. Ett glas bättre rödvin till
Sorry!![]()