Adventskalender 2019

Jadu, jag tänker nog att jag bara vill ha krämer och sånt av olika slag att testa :D Dusch skulle väl gå bra men inte grejer för bad i badkar, och kanske något för naglar men inte lösnaglar.
Funderar också på bodyshop men vill ju inte kika alltför mycket vad som är i!
Biotherm har ju en kalender förresten! Vet inte vad det är i men det är väl ett hudvårdsmärke vad jag vet?
 
Nordic Feel har ta 3 betala för 2 på allt idag. Det får mig att bli sugen på att köpa kalendrar. I plural. 🙈
Men det verkar ju dumt. Inga i Göteborgstrakten som är sugen så vi kan dela? 😂
 
Puh! Det tog sin lilla tid men nu är kalendern klar!
IMG_20191018_132829.jpg

Bara del två och tre kvar: fylla den med te och hitta någonstans att hänga upp allt.
 
Typiskt att de sminkmärken jag gillar mest tex Isadora, inte har egen kalender medan det känns som mängder av andra märken har det.
 
Fick en Lyko kalender av min man 😁 tror d får bli en öl kalender på honom i år ☺️

Köpte en uhm, stuegran? heter det på norska iaf, idag. Räknas det som en gran? Den e iaf himla fin å vi blir glada av den här hemma 👌
 
Fick en Lyko kalender av min man 😁 tror d får bli en öl kalender på honom i år ☺

Köpte en uhm, stuegran? heter det på norska iaf, idag. Räknas det som en gran? Den e iaf himla fin å vi blir glada av den här hemma 👌

Rumsgran. Räknas definitivt som gran :up:
Det kanske jag skulle skaffa en jag med. Vore lite skoj att ha något granigt.
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
33 920
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 606

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp