Adventskalender 2021 - öppningstråden

OMG! Ledsen @athena_arabians men den här fudgen behåller jag! 😂

Herregud så gott 😍 jag har aldrig tidigare gillat någon fudge överhuvudtaget men den här var ju rent magisk!

Jag är hittills sååå nöjd med delikatesskalendern från Cartwright & Butler. Allt smakar ju fantastiskt

seasaltedfudgekryddlandet.png
 
OMG!

Herregud så gott 😍 jag har aldrig tidigare gillat någon fudge överhuvudtaget men den här var ju rent magisk!

Jag är hittills sååå nöjd med delikatesskalendern från Cartwright & Butler. Allt smakar ju fantastiskt

Visa bifogad fil 81039

Jag är så nöjd!

Har smakat allt utom drickchokladen, tror att jag tar den någon dag framöver när jag kan dricka på eftermiddagen och i lugn och ro få ner blodsockret efteråt. :angel:
 
IMG_20211207_061726.jpg


Dagens:
Jättegulliga karameller från Cartwright & Butler
Jordgubb/Vanilj/Mandelmüsli från MyMuesli. Hur gott lät inte det? 😍
Rooiboiste från Kahls, Mando Passion. Låter också gott!

Och från Sniphs fick jag också en massa tepåsar. Superbra, jag dricker ohälsosamt mycket te nu på vintern.
Fotlotion och fotscrub från BodyShop. Jag har scruben (står en halvfull förpackning i min dusch as we speak) men lotionen har jag inte testat innan.
Toner från BeautyAct i Kicks Hudvård
Hårspännen från Schwarzkopf
Läppstift från Mac, återigen en lite brunare ton men med tanke på hur många röda läppstift man brukar få så här års är det bara välkommet 😅
Parfym från Alyssa Ashley i NordicFeels första
Parfymprover från Armani (Si) och Victor & Rolf (Flowerbomb). Si-parfymen har jag redan (och älskar!) men Flowerbomb var ny för mig. Luktar okej men väldigt stark.
UV-spray för håret från Bumble and Bumble i Zalandos
 
Den heter väl Orange Fondante eller liknande så nog är det apelsinchoklad den luktar :) Väldigt speciell doft att ha på hudvårdsprodukter 😅
Chokladtoner är vanligt hos Yves Rocher, varför vet jag inte. Men det måste ju vara jättepoppis eller nåt eftersom de fortfarande kör på det? Var stammis för flera år sedan och det var frukt- och bärchoklad i massor då med. 🤷‍♀️ :p
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 308
Senast: MiniLi
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
56 649
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
16 492
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 278
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp