Bukefalos 28 år!

Adventskalendertråden 2020

Snabb reflektion så här långt: den "billigare" kalendern från Rituals verkar ge bättre värde för pengarna, om en inte brinner för montage och pekoral. Det är i princip samma innehåll vad jag sett så här långt, men med den dyra fick jag montera halvtaskiga lösningar själv...

Så tycker jag att Rituals har varit de senaste åren, tyvärr. (Jag brukar kika på innehållet även när jag inte köper den själv. )
 
Den här serien gillar jag, tumme upp! 👍
9D4EE762-F151-442C-A5A3-343694D4439D.jpeg
 
Dagens lucka innehöll en minimascara från Anastasia Beverly Hills, aldrig blivit så att jag testat något från det märket, konstigt nog. Lite tråkigt att det var en mascara och inte en brynprodukt just därför, plus att jag har ganska specifika krav på en mascara (jag har spikraka fransar som har SVÅRT att hålla böjen när jag böjt) och brukar föredra vattenfasta. Men ska bli kul att testa ändå, och det fungerar kanske bättre om man tar en vattenfast under i ett lager.
 
Min ostkalender har lärt mig att jag gillar engelsk cheddar bra mycket mer än jag trodde (Är ju en cheddarostkalender).
Vissa av ostarna är så goda.
Ilchester är ju märket.
Applewood som smakar lite rökigt, vintage cheddar som är lagrad en del. Nam, Nam.
Ett problem är nog att jag inte vet var/om jag kan få tag på dessa smidigt hemifrån. Och ptja man känner väl knappast någon som åker emellan just nu heller 😉.
Men jag får ge mig till tåls ett tag tills världen är mer normal igen..
 
Min ostkalender har lärt mig att jag gillar engelsk cheddar bra mycket mer än jag trodde (Är ju en cheddarostkalender).
Vissa av ostarna är så goda.
Ilchester är ju märket.
Applewood som smakar lite rökigt, vintage cheddar som är lagrad en del. Nam, Nam.
Ett problem är nog att jag inte vet var/om jag kan få tag på dessa smidigt hemifrån. Och ptja man känner väl knappast någon som åker emellan just nu heller 😉.
Men jag får ge mig till tåls ett tag tills världen är mer normal igen..
Ilchester som märke finns i butik både på Coop och Ica här i Stockholm i alla fall. Köpte senast en whiskycheddar som var väldigt gott :)
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
68 188
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
1 065
Senast: Tonto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
15 883
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 594

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hund rädd i ny bil
  • Återkommande uvi

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp