Bukefalos 28 år!

Adventskalendertråden 2020

Sheet mask och bodyscrub idag :)
 

Bifogade filer

  • 20201221_120007.jpg
    20201221_120007.jpg
    216,9 KB · Visningar: 19
Må så vara, men upplever oftast en skillnad mellan water-resistant och waterproof. Det var svårt att ens få en bra böj med den vid första försöket, hatar att vara "speciell" gällande mascaror. :cautious:

Ah, det var jag som hade hjärnsläpp, jag tänkte bara att det var samma, kunde inte komma på något annat engelskt ord för vattenfast :D (waterfast lät liksom inte helt rätt :p)
 
Ah, det var jag som hade hjärnsläpp, jag tänkte bara att det var samma, kunde inte komma på något annat engelskt ord för vattenfast :D (waterfast lät liksom inte helt rätt :p)
Ska erkänna att jag trots allt googlade, så jag hade rätt i mitt antagande för jag blev också osäker. :D
 
  • Gilla
Reactions: MCP

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
67 137
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
942
Senast: Tonto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
25 26 27
Svar
521
· Visningar
13 692
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 471

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp