Adventskalendertråden 2020

Body yoghurt och läppglans idag. Älskar body yoghurt mest av allt så det blev en lyckträff, läppglanset däremot kommer jag ge bort :)
 

Bifogade filer

  • 20201224_193435.jpg
    20201224_193435.jpg
    118,7 KB · Visningar: 52
Sista pralinen var kolakräm, mycket god. Ingen vinst på triss.

Sammanfattningsvis höll chokladkalendern mycket hög klass. Även de pralinerna som inte föll mig i smaken hade hög klass. Kommer definitivt köpa den nästa år igen.
Vilken chokladkalender var det du hade?
 
Och det finaste paret. :)
52DE66EC-D80D-4E18-87B7-882BEF7FE087.jpeg


När det gäller lakritskalendrarna så kommer jag nog att köpa Lakrits by Bülow även nästa år men Haupt Lakrits kommer jag inte att köpa igen. Anthon Berg var en bra chokladkalender men nästa år blir det nog Ölands Choklad igen som förra året.
 
Har ju glömt att recensera baileyskalender. Det är tre olika sorts praliner. Två bollar, den ena med salt karamellfyllning, den andra original, och ett hjärta med vad jag tror är originalfyllning.

Den är helt okej, men verkligen inte mer än så. Inte prisvärd i mitt tycke. Hade förväntat mig dyrare och "vuxnare" smak på pralinerna.
Tror inte jag kommer köpa den igen
 
I dagens lucka nr 25 låg en ansiktsmask från Sensai. Kul med en bonusdag i kalendern!
På det stora hela väldigt nöjd med SkinCitys, men kanske önskat att det låg någon mer dagkräm/nattkräm där i och lite mindre retinolgrejer typ som min hud är rätt känslig för.
Själv ångrar jag lite att jag inte köpte Skincitys kalender just därför, hade varit skoj att testa just de retinolprodukter som återfanns i den. Men fattar att det inte är klockrent för en känsligare hy.
 
I dagens lucka nr 25 låg en ansiktsmask från Sensai. Kul med en bonusdag i kalendern!
På det stora hela väldigt nöjd med SkinCitys, men kanske önskat att det låg någon mer dagkräm/nattkräm där i och lite mindre retinolgrejer typ som min hud är rätt känslig för.

Jag gillar den på det stora hela och tänker absolut köpa den igen nästa år (om jag har råd). Det har varit roligt med lite lyx varje dag. Sedan är naturligtvis inte alla saker sådant man använder men den andelen tycker jag var liten.

Jag är också nyfiken på vilken produkt @EmmaBovary ville ha recension på men det kan vi ju ta i hudvårdstråden :D
 
Jag gillar den på det stora hela och tänker absolut köpa den igen nästa år (om jag har råd). Det har varit roligt med lite lyx varje dag. Sedan är naturligtvis inte alla saker sådant man använder men den andelen tycker jag var liten.

Jag är också nyfiken på vilken produkt @EmmaBovary ville ha recension på men det kan vi ju ta i hudvårdstråden :D
Skriver lite snabbt här ändå, men Instytutum-serument!
 
Adventskalenderbild 23 och 24:
En bild på oss på havet igen :D Samt ännu en Island bild. Vi har redan sagt att detta måste vi göra om! Så det blir en bildkalender nästa år också.

För övrigt blev jag sugen på SkinCitys adventskalender så den ska jag försöka komma ihåg att köpa nästa år :)
 
Jag hade ju the body shops lilla och rituals lilla och jag tycker båda var ganska trista. Nästintill bara lotion och duschgel. Jag hade velat ha mer hårgrejer, ansiktsgrejer, lite mer variation liksom. Ljusen var bottenskrapet dock...

Nästa år ska jag försöka mig på typ lykos egna eller skincity.
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 612
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
882
Senast: Tonto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
23 24 25
Svar
489
· Visningar
12 489
Senast: Piglet
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 370

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp