Adventskalendertråden 2021

Nu kan det få bli december. :angel:

07147A8F-B3ED-488D-9821-4FE2E46DD6A2.jpeg
 
Jag kollade innehållet i beautykalendrarna ifrån Lookfantastic och Feelunique och jag blev nyfiken på båda. Ser fram emot innehållet i bl.a. Cult beauty och Lyko innan jag bestämmer mig för om jag vill omvärdera mitt förstahandsval som är Yesstyle.
 
Har du någon uppfattning om hur avancerade ”problemen” är. Funderar om det kan vara något för barnen (med support vid behov).

Jag vet inte hur kalendern är, men de vanliga Exit jag spelat har helt klart varit anpassade för vuxna. Mina spelvana barn på 6 & 9 år får spela Unlock istället om det är något liknande de är ute efter.
 
Har sett några spoilers för skönhetskalendrar. Jag tycker body shop är en besvikelse i år- verkar vara mindre storlekar än tidigare år.
 
Någon som har idéer för kul kalender till mindre barn? Funderar på pixi bokkalender, men kanske nån här har nått annat bra förslag 🤗
 
Någon som har idéer för kul kalender till mindre barn? Funderar på pixi bokkalender, men kanske nån här har nått annat bra förslag 🤗

Jag har alltid gjort en egen paketkalender till min dotter. Den första fick hon när hon var 2 år gammal. Där var några pixiböcker, kritor, pennor och annat smått.

En variant är att ge bondgårdsdjur i paket 1-24 december och sen på julafton ge bondgården som vanlig julklapp. Eller liknande där de små paketen bildar en enhet.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 131
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
708
A
Ridning Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2 3
Svar
59
· Visningar
11 945
Senast: Anonym
·
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 254
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp