Äckliga celluliter!

tott

Trådstartare
Blä! Hur blir jag av med mina celluliter, som finns över hela min kropp. Har alldeles bucklig mage t.ex :wtf:
Jag tränar 3-5 pass i veckan, dricker mycket vatten, äter vettigt.
Hilfe!!
 
Blä! Hur blir jag av med mina celluliter, som finns över hela min kropp. Har alldeles bucklig mage t.ex :wtf:
Jag tränar 3-5 pass i veckan, dricker mycket vatten, äter vettigt.
Hilfe!!
Håller med ovanstående, det är inte äckligt :) De allra flesta kvinnor har dem.

Jag tycker att jag fått resultat av att borsta (jag har på låren) med en borste innan dusch och smörja in huden efteråt.
 
Jag köpte såna koppar som skulle hjälpa mot celluliter, men tyckte inte att det blev bättre alls. Fast jag har nog inte riktigt gett upp hoppet, utan behåller dem om jag skulle orka sätta igång igen.
 
Alla har dom! Även vältränade atleter och catwalkmodeller! Släpp det ;)
Jag tycker de blir mindre framträdande om man är dels slimmad och solbränd och dels har relativt låg fettprocent. Själv är jag för närvarande endast solbränd ;)
 
Senast ändrad:
Blä! Hur blir jag av med mina celluliter, som finns över hela min kropp. Har alldeles bucklig mage t.ex :wtf:
Jag tränar 3-5 pass i veckan, dricker mycket vatten, äter vettigt.
Hilfe!!

De pratade om celluliter i Läkarpodden här för någon vecka sedan. Själva avsnittet handlade om vikt och bantning, men även celluliter togs upp. Tydligen finns det inget man kan göra annat än att sänka sin fettprocent. Celluliter är fett som fördelat sig fult, så mindre fett ger mindre tydliga celluliter.
 
De pratade om celluliter i Läkarpodden här för någon vecka sedan. Själva avsnittet handlade om vikt och bantning, men även celluliter togs upp. Tydligen finns det inget man kan göra annat än att sänka sin fettprocent. Celluliter är fett som fördelat sig fult, så mindre fett ger mindre tydliga celluliter.
Kan du länka till podden?
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 220
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 077
Senast: Castellini
·
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 415
Senast: emma-vsm
·
Kläder & Bli fin Vad har ni för mössa nu? Jag har en helt vanlig mössa. Hatar egentligen mössa, men fryser numera något så kolossalt så jag får klä på...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 650
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp