Bukefalos 28 år!

ändringar i ft-programmen?

K

Killa

är d någon som vet om d är några ändringar i något av dressyrprogramen för fälttävlan? :confused:
 
Ingen inledande halt-hälsning längre (finns bara i de högre FEI-klasserna numera, jag minns inte exakt vilka) , annars är det vad jag kan se precis samma som förut (de har inte bytt årtal i namnet heller). Koefficienterna på 'allmänt intryck' är dock borttagna, men det påverkar ju inte själva programmet.
 

Liknande trådar

Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 946
Senast: Habina
·
IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: Magnum
·
Foder & Strö Ja, hur gör ni nu på sommaren om ni åker iväg och få fodrar med hö? Fyller ni ut bristerna i höst med krafft och tillskott eller gör det...
Svar
15
· Visningar
1 218
Senast: Ullmerkott
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När en sökning görs med hjälp av förstoringsglas-ikonen uppe till höger på sidan har jag nu ändrat så att resultaten sorteras efter hur...
Svar
2
· Visningar
729
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp