Äntligen är stallet klart.

jemeni

Trådstartare
Har tillbringat sommaren med att måla (som många andra)
Här är resultatet!!
Före:
fre2.jpg

fre.jpg

Efter:
Nymlat.jpg

Nymlat3.jpg

Det är två stall det ena är grönt och vitt och det andra grönt och gult tycker själv att det gröna och vita blev bäst men man tager vad man haver (fanns 3 hinkar gul färg sedan gamal så det fick bli gult)
 
Sv: Äntligen är stallet klart.

man ser inte så mycket skillnad tyvärr eftersom bilderna är tagna på olika ställen.. det som man ser mest skillnad på är att det inte hänger massa saker i stallet....

men man kan ju inte riktigt måla ett stall utan att det blir stor förbättring så jag kan tänka mig att du är nöjd :)
 
Sv: Äntligen är stallet klart.

Bild 2 och 4 är tagna på samma ställe
Bild 1 och 3 är nästan på samma ställe ser ni hunden på bild 1 det hörnet är det som är på bild 3.
 
Sv: Äntligen är stallet klart.

Jag trodde det slulle gå från grönt/gult till rött/vitt eller nått annat så man såg skilland.
Jag ser ingen nämnvärd skillnad.
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 577
Senast: Ajda
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 163
Senast: jemeni
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 256
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Kan börja med att säga att jag är ingen hundmänniska. Hälsar dock gärna på väluppfostrade hundar på mina villkor dvs jag själv vill och...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
11 006
Senast: cello
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Hage
  • Lättare foderstrupsförstoppning

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp