Bukefalos 28 år!

Är jag gravid? Läsa av grav. test...

Sv: Är jag gravid? Läsa av grav. test...

Tack för lite lugnande ord...det behövs...
Kanske ska vänta tills efter helgen med att oroa mig...
 
Sv: Är jag gravid? Läsa av grav. test...

Men du har haft mens, inga graviditetstecken alls och 3 negativa graviditetstest. Du är inte gravid.
Mensen kan strunta i att komma ibland utan att det är något konstigt med det.
 
Sv: Är jag gravid? Läsa av grav. test...

Ja, min mens hoppar alltid över en månad på hösten! Har alltid runt 30 dagar mellan, men på hösten blir där alltid en månad med 60 dagar mellan!
 
Sv: Är jag gravid? Läsa av grav. test...

Tack för lite lugnande ord...det behövs...
Kanske ska vänta tills efter helgen med att oroa mig...

Jag tror inte att du behöver oroa dig alls. :) Njut av att slippa oredan istället. ;)

Ja, min mens hoppar alltid över en månad på hösten! Har alltid runt 30 dagar mellan, men på hösten blir där alltid en månad med 60 dagar mellan!

Vissa har det bra! :mad: ;)
 
Sv: Är jag gravid? Läsa av grav. test...

Haha, ja nu när man förstått att det är återkommande! Gissa hur många höstar jag trott att jag blivit gravid, särskilt frustrerande var det de två höstarna som jag faktiskt försökte bli gravid!
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Nu är jag lite pirrig i magen... Jag och min sambo vill gärna ha barn och har tänkt oss en knodd som nästa år, vi har dock inte börjat...
2
Svar
26
· Visningar
4 141
Kropp & Själ Ca en-två veckor innan förra mensen glömde jag ett p-piller och hade oskyddat sex nån dag efter. Pillret togs så fort jag kom på att det...
Svar
9
· Visningar
1 618
Senast: mafias
·
Gravid - 1år Jag vill absolut inte att mitt mer välkända nick här på Buke ska förknippas med den här tråden, då jag har vänner här på forumet, men...
Svar
6
· Visningar
1 691
Senast: Fundersam_
·
I
Övr. Barn Vet egentligen inte vad jag vill med denna tråd eller om den ligger fel... ingen aning men jag känner att jag behöver få tips och råd om...
Svar
3
· Visningar
1 056
Senast: isaacmydog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp