Är jag ohyggligt pryd eller?/sammanslagen tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Är jag ohyggligt pryd eller?

Du är pryd.
Och de som avbröt experimentet också.

Gissa vad små "oskyldiga" flickor gör när de leker "doktor"?

Inte_Ung, inte oskyldig.
 
Sv: Är jag ohyggligt pryd eller?

Ingen avbröt "experimentet"....
Har du hört de stycken ur novellen som de läste upp??
 
Sv: Är jag ohyggligt pryd eller?

Tja inte så många slickar varandra kan jag tro. Då vore det nog lite mer omtalat.

Jag tycker att sex är och ska vara utanför sexåringars liv.

Dom pillar o kikar men att kalla det för sex - att sätta en vuxens syn på detta utforskande av kroppen är det pedofilvarning på.
 
Sv: Är jag ohyggligt pryd eller?

Verkar lite ogenomtänkt tycker jag men om det är så jättehemskt vet jag inte.
 
Sv: Är jag ohyggligt pryd eller?

Tja kanske stadsungar blir chokerade men barn med djur på landet brukar vara mer härdade angående sex. Här höll 7 åringen stoet i somras vid betäckning för hand :angel: Då vår hingst inte är pang på rödbetan utan är väldigt om sig med förspel så kom det en hel del frågor om" varför gör han så gör alla killar så även pappa :o
Efter 12 betäckta stonx flera bet'ckningar /sto så kan mina döttrar det mesta om oralsex :p
 
Sv: Är jag ohyggligt pryd eller?

*knapplån*
Sex och veta hur det går till, titta, pilla och leka doktor, det är inget konstigt eller anmärkiningsvärt.

Men menar ni att det är vanligt att småtjejer har oralsex med varandra? Det hade iaf inte jag och mina vänner när vi var små och inget man hörde talas om heller för den delen. Om frågan vad det är kommer upp så klart man kan förklara det, men en erotisk novell vete fan om det är rätt sätt..
 
Sv: Är jag ohyggligt pryd eller?

Jo, nog är det pedofilvarning. Skrämmande att så många här tycker att det är okej. Det är väl samma tankar som gör att stringtrosorna åker på också. Barn är inte små vuxna. Jo, på ett sätt är dom det, men det gäller att förstå på vilket sätt. Visst kan man prata om sex, men inte på det där sättet. F-n, vad äckligt.
 
Sv: Är jag ohyggligt pryd eller?

Jag tycker inte att stringtrosor eller "sexiga" kläder är ok på småbarn!
 
Sv: Är jag ohyggligt pryd eller?

Inte sexiga underkläder men erotiska noveller?
 
Sv: Är jag ohyggligt pryd eller?

Jag tycker inte att det är ok. Det är skillnad på ren fakta som att berätta hur djur gör och varför det gör det jämfört med en erotisk litterär text.
 
Sv: Är jag ohyggligt pryd eller?

Jag är inte pryd långt ifrån men detta gick över gränsen jag hörde stycken ur novellen på radio i morse.
Den innehöll oralsex mellan småflickor mm mm mm vilket klart är över gränsen t o m pedofili!
/Cetzy
 
Sv: Är jag ohyggligt pryd eller?

Du är inte gamaldags. Det var ett dumt experiment och som förälder skulle jag explodera om jag viste att mina barn hadde utstats för ett så meningslöst expirment.

Det verkar som att studenterna inte är mogna för att ha barngrupper runt sig.
 
Sv: Är jag ohyggligt pryd eller?

Det som jag tycker är upprörande är att det är vuxna som tvingar på barnen en sådan här berättelse. Vad barnen gör på eget initiativ bakom stängda dörrar är deras ensak, men vuxnas sexualitet eller vuxnas uppfattning om barns sexualitet skall inte tvingas på dem.

Jag menar att detta är ett sexuellt övergrepp på barn. Faktum är att det inte är ett ovanligt inslag i just pedofilers övergrepp att de förmår barnen att titta på porrfilmer eller titta i porrtidningar med den vuxne och att detta framställs som något normalt. Det blir inte mindre förkastligt för att det kallas finkultur.

/Hellas
 
Sv: Är jag ohyggligt pryd eller?

Jag tycker du är modern som reagerar på den här typen av experiment. Jag tycker det är helt sjukt och skulle ha sett till att huvudet rullade på ansvarig person om det varit i mina barns skola.

Se'n kan ju barn ha vissa fantasier eller erfarenheter av sex även i så låg ålder, men låt då dem ha det och dyvla inte på sån't här på dem som inte kommit dit än. De lär nämligen upptäcka det ändå förr eller senare och då är de ju antagligen mer mogna för det.
 
Sv: Är jag ohyggligt pryd eller?

Om du är gammaldags så är jag antik! Skulle flippat ur om mina barn blivit utsatta för ett så regelrätt övergrepp!! :devil: :devil:
Fick ett spel när jag läste det i tidningen och skulle definitivt spelat hårdrock om det gällt mina egna.

Visst barn utforskar sin sexualitet. Låt dem göra det ifred utan att dyvla på dem vuxnas uppfattning. Den sipprar fram till dem genom Tv, tidningar och andra medier så det räcker och blir över.
 
Sv: Är jag ohyggligt pryd eller?

Jag är väl också pryd då ,men jag önskar att vuxna kunde ge tusan i att pådyvla ungar vuxna värderingar.Låt ungarna få utforska sin gryende sexualitet ifred utan en massa nyfikna vuxna som besudlar och smutsar ner något som är oskyldigt och fint i grunden.
 
Sv: Är jag ohyggligt pryd eller?

Då är nog även jag pryd för jag tycker inte att det är särskilt passande. Undrar hur barnen känner sig, de måste känt sig jättegenerade över situationen särskilt med tanke på att de blev filmade.

Kan inte fatta att inte någon av de andra studenterna hade " sinnesnärvaro att avbryta" (citat från ekot). Hade det varit mina barn som blev "utsatta" för något sådant utan mitt godkännande så hade jag blivit jättearg!

// Åska
 
Sv: Är jag ohyggligt pryd eller?

Jag tycker inte att detta är okej.
Att barn leker doktor är en sak.
Jag skulle fanimej bli tokig om detta hände mina barn.
Låt barnen vara barn!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Kanske skulle jag postat tråden på Förälder, men jag provar här. För att göra en lång historia kort så fick jag för snart ett år sen...
2
Svar
28
· Visningar
3 107
Senast: Migo
·
Småbarn Debattartikel i DN som är läsvärd. Vet att frågan är väldigt känslig för de flesta, men häng inte budbäraren:crazy...
14 15 16
Svar
310
· Visningar
18 971
Övr. Barn ... som vi pratat om i en annan tråd. För drygt tjugo år sen var jag i Australien. Diskuterade då med ett par föräldrar om hur de...
2 3
Svar
53
· Visningar
12 387
Senast: oz_joj
·
IT & mobiler ...och efter att bdb blev hackat. Jag trodde inte att det var en stor grej, men bytte snällt lösenord och sådär. Nu fick se på det...
Svar
19
· Visningar
1 354
Senast: Rednex
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp