Hittar inte din kommentar, är den borttagen? I så fall kan man ju verkligen ana att du trampade på en öm tå.
Det är helt sjuuuukt hur många som kommenterar och hyllar texterna! Nästan så att jag, som egentligen känner mig tvärsäker på att de är AI-genererade, blir osäker för... om så många tror att det är hon själv som skriver, då måste det väl vara jag som har fel?
Sen att så många tycker att det är helt fantastiska texter, DET BÄSTA DE HAR LÄST, oavsett om de är AI-genererade eller inte, är ett annat MYCKET stort frågetecken för mig. Men smaken är som baken.
Svårt att hitta bland alla kommentarer men den jag såg stod kvar ännu + en minst annan som kommit till "chatgpt text, börjar bli lite tradigt". Som också fått standardiserade hjärtan som svar. Det är ju inget förnekande i alla fall? Men jag är också lite tveksam om kommentarerna ens läses.
Men jag håller också med om det något överdrivna hyllandet, oavsett upphovsmaskin/upphovskvinna. Känns som att målgruppen är en tacksam kombination av lätt att underhålla, bara det är ett ämne som känns bekant, och dessutom okritisk över genomsnittet.